Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

9 Eylül 2013 Pazartesi

Kıyas

Kendisinin olan her şeyi iyi, güzel ve doğru sanan insanlar var; ve ben hala onlara tüm kalbimle şaşırıyorum.


Şu aralar "başarı" ile ilgili düşünüyorum. Bir yerde okudum ve gene kaynağı kaybettim, lanet olsun. İnsanın ta küçükten kendini başkalarıyla kıyaslayarak başarı merdiveninde kendini konumladığını yazıyordu. Yoksa başarı değil miydi? Kelimelere takılmayalım; zaten başarı merdiveni diye bir tabir de yoktu o tanımda. Ben aslında içten içe anladım ne anlatmak istediğimi. Eh, ben anlasam yeterli. Ama yo, hayır! Ben değilim o her şeyi iyi, güzel ve doğru olan. Ben yanlışlardanım.

Toparlayabilsem de keşke yazabilsem.

Bazen uyuyakalmadan önce cümleler hemen baş ucumdaki komodinin üstünde duruyorlar. Kolumu uzatsam yakalayacağım gibi. Ama göz kapaklarım ağırlaşıyor, yenik düşüyorum uykuya. Sabah kalktığımda yerlerinde olmuyorlar. O kadar yakınken kaçırıyorum parmaklarımın ucundan.

Kara kedi girdi dün rüyama. Eve alacakmışız onu. Perdelere tırmanıyordu. İşimiz var bununla, diye düşünüyordum.

Rüya Tabirlerinde okudum; bak ne diyor: Rüyada kara kedi görmek endişelerinizi temsil eder. Kara kedinin genel olarak kötülük, yıkım ya da kötü şans getireceği düşünülür. Kara kedinin bu kötü ünü hayatınızdaki olumsuzlukları, kaygı ve korkuları kara kedi şeklinde simgelemenize neden olur.


Kara kediyi uğursuz bulmuyorum ki ben. Bilakis çok estetik bir hayvandır. O zaman bu rüyayı böyle yorumlayamayız, değil mi? Ne kadar çok kişi merak etmiş "Rüyada Kara Kedi Görmek Ne demek?" diye. Herkesin rüyasına giriyormuş demek pis hayvan. Ben özel olmak iserim halbuki. MAdem öyle gitsin onların evinde yaşasın. Var bizim kedimiz zaten.

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Bu sayfada sitemize bir link vermiş olduğunuzu gördüm. Sizden Google kalite yönergeleri gereği ruyatabirleri.com'a verdiğiniz linki kaldırmanızı rica ediyorum. İlginiz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden anlamadım ama link'i sildim. Bilakis, az da olsa tıklama geleceği için işinize yaramaz mıydı?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...