Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

21 Mart 2013 Perşembe

Perşembe Pazarı

Kalktım.
Çayımı demledim baştan.
Geldiğimde hazır olsun, dedim.
Çıktım, pazara gittim.
Dolandım biraz.
Aklıma koymuştum börek alayım diye.
Aldım da.
Ispanaklı börek, peynirli poğaça, elmalı kurabiye.
Biraz daha dolandım.
Domates aldım, salatalık aldım.
Sincaptan evrimleştiğimiz için en elzemi ceviz aldım.
Tilkili bir tişört gördüm.
Dayanamadım, onu da aldım.
Aman! Beş lira, ne olacak ki, dedim.
Adam oradan bağırdı.
'Harcayın kocalarınızın parasını!'
Kapanışı bu cümleyle yaptım.
Geldim eve.
Çayım denlenmiş, bekliyor.
Dedim kahvaltı yaparken bir de dizi izleyeyim.
Bitirmişim bile bütün yeni bölümleri.
İlla meşgul edecek ya kafa kendini
Açtım twitter okudum.
Gazete oku bari mankafa, dedim kendime.
Artık çalışmaya başlayayım, diye düşündüm.
Hala düşünüyorum.

6 yorum:

  1. canım ya, ne güzel bir günmüş! keşke ben de olsaydım ya da ben de yapabilseydim...keyfini çıkar. inan bana ofisin havasız ortamında HALA özlenecek bir şey yok..hiçbir zaman da olacağını sanmıyorum...
    o elmalı kurabiyeleri, börekleri, poğçaları severek, onlara güzel şeyler söyleyerek ye benim için.. :)
    bugünün dünden de güzel geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım, seninle bu keyifleri çok farklı bir atmosferde yaşayacağız artık inşallah, maşallah. Alacağız bebeği gideceğiz fernerbahçe parkına, oh misss, diyeceğiz.

      Sil
  2. özendim vallahi. ama senin zamanın gelmiş, bu yaptıklarını özlemek için yeniden :-)

    YanıtlaSil
  3. Allah özletmesin kardişim. Çalışıyorum ben de üzerinize afiyet. Evden çalışmanın kötü yanı da evde oturduğun her dakika boyunca vicdan azabı hissetmekmiş, sanırım. Sürekli çalışmam gerek hissiyatı içindesin, dışarı çıkmak istemiyorsun, zamanı yönetmek zorlaşıyor artı, eve işe getirmemek gibi bir durumun yok. Ev=iş Yine de memnunum. Fakat her yiğidin harcı da değilmiş. Umarım devam edebilirim ve çok daha başarılı olurum. PAzar falan önemli değil.

    YanıtlaSil
  4. evet zamanı güzel yönetirsen senden kralı yok herhalde :-)

    YanıtlaSil
  5. işte onu bir öğrenirsem her şey çok güzel olacak. gerçi öürenmem gereken başka şeyler de var. neyse...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...