Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

31 Ocak 2013 Perşembe

Yeni Dünya Düzeni



  Gerçek gazeteciler ya ölmüş/öldürülmüş, ya hapiste ya da işsizler.

  Medya baronları gazetelerin içini itinayla koflaştırmak için yarı ünlü/ünlü sadece güncel konulardan konuşabilen, üstelik yazamayan bir kalabalıkla doldurmakta inatçı.

  İşin erbabı olanlar, eğitimini alanlar, birikim sahibi ve halkı aydınlatabilecek gerçek yazarlar/aydınlar elimine ediliyor.

  Fountainhead'i okumuş olanlar gazetelerin çıplak et resimleri ile dolu sayfalarına bakarken benzer hisler içindedir, sanırım.

  Bir yandan da artık elimizde twitter ve diğer sosyal medya türevleri gibi bir güç var. Gerçeklerden halkı ne kadar uzak tutmak isteseler de  habere ulaşmak şimdi çok daha kolay.Tarafsız ve dürüst haberi ana akım medyadan almayı beklemek abesle iştigal olur. Aslına bakılırsa bunun güncel bir sorun olduğuna da inanmıyorum. Tarih kitaplarının gerçekliğine bile inanmıyorum. Sana bebekliğinden itibaren verilen tüm bilgiler belirli bir program dahilinde işliyor.

  Nihai amaç seni sorgulamadan itaat eden tüketiciye/esire dönüştürmek. Çarklar böyle dönüyor.

  İnsanlar gerçek güçlerinin farkına varmalı. Ben de yeni bir dünya düzeni istiyorum. Ama gizli kapılar ardından planlanan, sıradan insanın nüfusunu ve nüfuzunu azaltıp gerçek birer köleye döndürecek ve seçilmiş azınlığın dünyada ebedi cenneti yaşamasını sağlayacak düzeni değil.

  Herkes için adalet ve eşitlik istiyorum. Bu uğurda çok sevdiğim Ursula Leguin'in Mülksüzler kitabındaki gibi bir hayatı yaşamaya ve kendi rahatımdan vaz geçmeye hazırım.



2 yorum:

  1. Merhaba. Header'iniz ne guzelmis. Tanisalim mi? :)

    Banabak bu duzen bunalimi atilsin aksama kadar. Karsimda neseli ve pozitif olacaksin.

    YanıtlaSil
  2. Ben çekmiştim o fotoğrafı.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...