Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

30 Ocak 2013 Çarşamba

Yatak başı

  Yatmadan önce Michael Tsarion'un 'Origins & Oracles- The Submersive Use of Symbolism in the Media' videosundan bir bölüm izledim. Beynime şeytani, masonik ve illuminati simgeleri bombardıman etti diye midir nedir, bir saat önce bir kabustan uyandım, şimdi uyuyamıyorum.

  Rüyamda büyük bir evdeyim. Gerçi uyuyana kadar bunun farkında değilim. Hoş orası benim evimmiş, rüyamda da buna şaşırmıyorum zaten. Gecenin ıssızlığında bir ses geliyor ve alt kata iniyorum geniş merdivenlerden. Apartman içi dubleks evinmiş gibi değil ama merdivenler. Bildiğin genişler. Malikane gibi bir yer. Bana da bu yakışırdı zaten diyerek üzerinde durmadım.

  Merdivenlerden iniyorum. Daha yarı yola gelmemişim. Uzun camlardan içeri hafifçe ışık sızıyor. Gece aydınlığı vardır ya mavimsi bir loşluk. O kadar bir ışık var işte.

  Bir bakıyorum, kedim havada sallanıyor. Sanki görünmez bir el ensesinden yakalamış gibi. Ayakları çırpınıyor ama sesi çıkmıyor. Dehşet içinde kalakalıyorum. Ama en fazla birkaç saniye. Çocuğunu at arabasının altından kurtaran anne gibi gözüm kararıyor ve kediyi çekip kurtarıyorum. Ancak o sırada benim göremediğim boşlukta elim kediyi tutan şeye çarpıyor. Sanki bir kolı kavramış gibi oluyorum. Ama dedim ya hiçbir şey göremiyorum. Gözlerimi adeta o görünmez yaratığın gözlerine dikmiş olduğum yerde donuyorum.

  Derken uyandım. Elimdeki o sertliği hissetmemle aynı anda uyandım. Ve gözümü açtığımda  o his hala bakiydi. Meğer uyurken kolumu başımın üstüne yatırmış, sert rulo yastık şeklindeki yatak başının altına sokmuşum. Hissettiğim de oymuş.

  Yalnız bir saattir uyuyamıyorum. Kalktım rüyayı yazdım şimdi de. İzlediğim korku filmi bile değildi halbuki. Küçüklükten kalma alışkanlığımdan dolayı rüyanın devamını düşündüm. Nasıl kaçardım, nereye saklanırdım? Mesela anında merdivenlerden aşağı koşup evin kapısından çığlık çığlığıa kendimi dışarı mı atsaydım? Oraya da peşimden gelir miydi? Ya da üst kata fırlayıp yatak odama kendimi kilitleyip, hatta yatağın içine yorganın altına mı saklansaydım? Belki görmez, giderdi. Bir umut.
  Peki şimdi rüyayı yazayım diye geldiğim salondan yatak odasına nasıl geri döneceğim? Koridor çok uzun göründü gözümde.
 
 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...