Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

29 Haziran 2012 Cuma

Traji Komedya

Üniversite 3 veya 4'teyim. Tam hatırlayamadım şimdi. Profilo alışveriş merkezinin yemek katında yemek yiyoruz. Oraya neden gittiğimiz konusunda bir fikrim yok. Zira okul maslakta. Nasıl geldik mecidiye köyüne bilmem. İlk gidişimdi herhalde profiloya. Fast food restoranlarının hepsi asma katta. Asma kat da bir sallanıyor. Ben panik atak insanı olarak o sallanmaya kitlenmişim yemekten de bir tat alamamışım zaten. Yakınlarda 14 şubat kutlanacak ülke çapında. Ben standart yalnızım. Sevgililer gününü kutlamayı beraber reddeceğim 1 kişi yine yok hayatımda. Masalara küçük kırmızı kalpli kağıtlar bırakılmış. Yaklaşan bu önemli günün şerefine sevgilinize bir şeyler karalayın, biz de birinciyi seçelim bir hediyeler verelim falan fişman yazıyor kağıtlarda.

Biz de geyiğine hadi yazalım bir şeyler dedik. Ben insanın kadın ve erkek tek vücut halinde yaratılması, sonra fazla böbürlenince Zeus'un çakar çakmaz çakan şimşeği ile vücudun kadın ve erkek olarak ortadan ikiye ayrılıp dünyanın dört bir yanına saçılması ve o günden beri de herkesin diğer yarısını aradığı bilindik mitolojik hikaye ile harmanlanmış bir yazı yazdım olmayan sevgilime. İçimden böyle romantik bir canavarın ilişki durumu: müzmin bekar'ken çıkmış olmasına şükredip, yazımı diğer arkadaşların saçma sapan yazıları ile beraber bir kutuya attık ve unuttuk.

Ne kadar geçti bilmiyorum. Bir gün kadı köyünde burger kralının tuvaletinde ıkınırken telefonum çalmaya başladı. Numarayı da bilmiyorum ama açıverdim boş bulunup. Evet hem de tuvaletteyken. Profilo avm'den arıyorlarmış efendim. Sevgilime yazdığım o muhteşem yazı ile birinci olmuş ve sevgililer gününde Profilo'daki bir lüks restoranda romantik bir yemeğe hak kazanmışım. Şahane haber değil mi? Hayatımda ilk defa bir şey kazanıyordum. O da buydu sayın seyirciler. Trajikomedidinin yine trajedisini ben, komedisini ise bu durumu yukarıdan izleyenler yaşıyordu.

Telefonda sevgilimin çok şanslı bir insan olduğu vesaire konusunda o kadar çok konuştular ki ben yalanımı bozamadım. Gelgelelim romantik bir akşam yemeğine gidecek kimsem de yoktu. Ben de o aralar yeni sevgili olmuş olan sevdiğim bir çifte gitmelerini salık verdim. Kız benim adımı kullanabilirdi. Kimlik kontrol edecek değillerdi ya.

Nitekim etmemişlerdi de. Kızı ellerinde bir demet çiçekle karşılamışlar. Erkek arkadaşına 'Çok şanslısınız, P. Hanım sizi çok seviyor' diyerek benim yazımın çerveletilmiş halini hediye etmişler ve sonra şık bir restoranda kemancılar eşliğinde romantik bir yemek yemişler. Kemancı başımın tacı yaa. Ben hayatımda böyle bir şey yaşamadım. Hiç romantik olmadığım için yaşamasam da sorun değil. Başımda kemancılar varken onlara mı sevgiline mi bakacağını şaşırırsın. Ama tüm masalar size bakıyordur. Onlar şaşırmazlar. Böyle bir ilgi beni bozar başımın tacı. Yoksa dükkan senin.

Neyse işte. Bu 2 arkadaş (benim ne kadar payım var bilmem ama şu anda evliler) ertesi gün bana, yaşadıkları bu muhteşem gece için binlerce kez teşekkür ederken bir de hediye verdiler. Paşabahçe'den bir kağıt tutucu.Tabi ki hediyenin küçüğü büyüğü olmaz. Zaten öğrenciyiz. Fakat kağıt tutucu? Kendi boyutuna göre de bayağı büyük bir kutudan çıktı kağıt tutucu. Canım benim. Kısıtlı bir bütçe ile paşabahçe içinde gezip her beğendikleri şeyin etiketine bakarkan hayal ettim de onları. Ama yine de. Kağıt tutucu ne gtk? Kitap alınırdı aynı paraya lam. İçimdeki depresif pollyanna 'Joy FM All Time Romantic Hits' kasedi almadıklarına şükrediyor yine de.

Ya şimdi bu yazıyı okuduklarını hayal edip çok utandım. Eğer biraz ayıbımı örtecekse, kağıt tutucuyu hala saklıyorum.



4 yorum:

  1. Yeni bi şeyler geldi mi diye bakdıydım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. trajik bir dönem geçirdim. pek de üretken değilim malesef :(

      Sil
  2. ay ben bu yazını yine okudum, yine güldüm...
    hatta, bana anlattığını hayal ettim..o çok özlediğim mimiklerin içimi iyice yumuşattı ama durumu da daha bi esprili yaptı...

    sana kağıt tutucu alıcam unutmazsam, eskimiştir öbürü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bana trajikomik işte Gökçe'ciğim KAğıt tutucum da gayet sağlam duruyor. Gözüm üstünde. Şimdi baktım hatta yerinde. Hiç eskimemiş. Kullanmaya kıyamadım :P

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...