Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

28 Haziran 2012 Perşembe

Scumbag hayat

Bugün yine akupunktur iğneleri takılı kurbanlık koyun gibi yatarken yan kabinden horlama sesi gelmeye başladı. Adam uyumuş. Bir de üstüne bildiğin horluyor. Leziz. Aslında ışıkları falan kapatınca uyunmayacak ortam da değil hani. İğnelere de alışıyorsun bir süre sonra. Ama benim uyumam namümkün. Çünkü burnum kaşınıyor. Her seferinde. Neden? Çünkü ellerimde iğneler ve kablolar var ve ben elimi kolumu hareket ettiremiyorum. O yüzden de burnum kaşınıyor. Kaşıyamayacağımı bildiği için kaşınıyor. Scumbag burun.

Evde misafir kedi var. Dağdan gelen bağdakini kovar hesabı benim zavallı mukuruk kedimi oda hapsinde tutuyor. 6 aylık bebek büyüklüğünde bir kedi olduğundan bizimki de tırsıyor. Hoş o gölgesinden de korkuyor. Mesela bazen hapşırıyorum, olduğu yerde tavana sıçrıyor hayvan. Halbusi çok yüksek sesle de hapşırmam. Benim böyle hapşırık tutma özelliğim var. Üniversitedeyken zibidinin teki 'kızlar öyle yükses sesle hapşırmaz. Hiç hoş olmuyor' demişti. Ben de bunu yasa bellemişim. Tutuyorum. Kalp krizi geçiricem hapşırık tutmaktan. Scumbag zibidi. Ortaokulda bir arkadaş vardı. Kız bir hapşırırdı tüm sınıf inlerdi. Hıııaaappppşuuuuuuuu diye. Hapşırıkların başlangıcı çok önemli bence. Hap diye başlıyorsa tolere edebiliyorum ama hıııııııaaaa diye başlayanlardan uzak durayım. Çok gürültülü oluyor. Kendi kalp krizi geçirmesin diye bize geçirtiyor yani bilemicem. Scumbag hapşuruk. Ayrıca bu hapşuruk mu hapşırık mı bilemedim. Herkes mutlu olsun. Hepsini kullanmışım.

Kedi diyordum. İşte bu misafir kedi tepemize çıktı bizim. Bi de double the tuvalet double the pleasure. Bok toplamaktan illallah geldi. Ya bi de ben küçük kedi kakasına alıştım. Benim minnak kedimin kakası 4 küçük misket kadardır. Br de böyle parçalı sıçar hayvanım. Yekpare yapamıyor. Bağırsaklarının içinde de öyle parçalı duruyormuş. Neyse bu gelen azmanın kakaları 6 aylık bebegin eliyle yaptığı yumru kadar. O da parçalı yapıyor. Yani kediyi kakasından tanımak mertebesine eriştim ben. Bir de temizlerken başımda durup izlemiyorlar mı illet oluyorum. Ulan sıçmışın bir de temizletiyon bir de suratıma bakıyosun. Keyif alıyosun di mi? Scumbag kedi.

Resimde zayıf görünmüş. Ama kedi bildiğin 6.5 kilo. Ayrıca eve geline kapıya koşıyor köpek gibi. Sorna sev diye yere yatıyor. Daha doğrusu devriliyor. Yerde yatarken aynı bir foka benziyor. Kedi işte ya. Boklu moklu ama seviliyor. Yine bağlayamadım bir yere. Scumbag yazı.

2 yorum:

  1. Bayıldım. :)
    (telesekretere konuşmayla bloga yorum yapmak aynı sülaleden mı?

    YanıtlaSil
  2. Aa çok mersi. Telesekretere tanımadığın birileri böyle güzel mesajlar bırakmıyor. O yüzden bu pek kıymetli bişi. Bir de ben telesekretere konuşamayanlardanım. Teoman'dan tamamen uzak olarak.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...