Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

23 Mart 2012 Cuma

Tomurcuk

Yaşasın, bahar geldi. Hava o kadar güzel ki sıkıntılara gözümü kapatıp sadece mavi gökyüzüne bakmak istiyorum. Mis gibi ciğerlerine çek havayı. Temizlik ve ferahlık ve güneş kokusu var. Başta burnunun icini gıdıklıyor aşağılara inerken. Sonra alışıyorsun. Derin derin nefes alıyorsun. Kışın küçülen burun deliklerin genişliyor. Onlar da halinden memnun. Kanat ya adı uçup gideceklermiş meğersem burnunu da alıp. Oksijen fazla gelebiliyor beyne. Dikkat etmek lazım. Alıştırmak lazım. Yoksa burnunun peşinden sen de uçarsın. Uçabilirsin de aslında. Burda ne işimiz var ki zaten? Şöyle takılsak bulutların üstünde. Aşağılara baksak. Belki ordan güzel görünür. Ama şimdi güneş var ya, burdan da güzel görünüyor. Baharla yazı da geçirsek burda olur bence. Sonra sonbaharda biraz sarı kırmızı yapraklara bakarız. Sonra kış geldi mi vınn kaçarız. Zaman çok çabuk geçiyor zaten. Güneşi doğurup batırıyoruz sürekli. Birgün bir bakıyorsun saçındaki beyazlar fırça gibi çıkmaya başlamış. Gözünün kenarında 2 paralel çizgi yol olmuş iniyor aşağıya. Ne kadar kremlesen ne kadar dairesel hareketlerle pıt pıt da yapsan geçmiyor. Derin derin oymuş kendine o yolu. O kırışıklıkların içinde daha çok ve daha farklı anıları biriktiremediğin için pişmanlık duyuyorsun. O hırsla yeni kararlar alıp hayatını farklı yaşamaya and içip ilk yenilgide pes ediyorsun. Ta ki açan güneşle tazelenip yeni kararlar alana kadar. O arada başına türlü ey geliyor türlü şeyler yaşanıyor ve işte hayatını böyle tüketiyorsun.

200 kelimelik bir yazının başından sonuna aynı ruh halini taşıyamadığım bu yazı ile kayıtlara geçmiştir sanırım.

Bipolar günlerden sevgilerle



Ne güzel parkımızsın sen Fenerbahçe

3 yorum:

  1. :)) hoş yazı...sen ne kadar aynı duyguyla bilitirmedim desen de, ben kocaman bi kahkaha ile bitirdim yazını..hıh dedim işte benim pamuk'um prensesim :) neyse, sevgili bipolarım, ben seni seviyorum her halinle...papatyalı günler dilerim sana ;) hı bi de bugünlerde laleler revaçta, kaçırma e mi? ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. O zaman en azından bir kazananımız var. Fakat sanırım bir de bahar depresyonu var snaırım. Vurdu beni fena.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...