Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

20 Mart 2012 Salı

Seattle

Seattle'da kendimi prensesler gibi hissettikten sonra buraya gelip sıradan medeni bir insan bile olamamamın hüznü içerisindeyim.

Geleceğimi 20 metre öteden farkedip önlerinden salına salına geçmemi bekleyen sevgili A.B.D.'li araba sürücüleri. Canımsınız.

İstanbul'u bir nebze olsun güzel görebilmek için tepemizde parlayan bir güneşe ihtiyaç duyuyoruz ya hani? Hah işte Seattle'da ona gerek yok. Yağmur bulutlarının bile altında güzel bu şehir. Saatlerce yürüdüğünü farkettirmeyecek kadar düz yollar, yağmuru kana kana içmiş topraktan fışkırmış yeşil ağaçlar, üstüne üstüne gelmeyip izlemesi keyif veren yüksek ve balkonlu binalar.

Böyle bir şehirden nasıl olup da depresif bir Nirvana çıkmış anlaşılır gibi değil. Belki uzun süren yağmurlardan sıkılmışlardır bilemiyorum. Ama çoraplarına çamur bile sıçramıyor ki. Bir de soğuk tabi. Bak o konuda neredeyse hak veririm. Ama otobüsleriniz de çok rahat. Yürüme sen de soğukta. Hem gördük ki siz bizden daha donanımlısınız soğuğa karşı. Küçükken anneleriniz sizi tshirtle salmış sokağa, bağışıklık kazanmışsınız. Daha ne şikayet ediyorsunuz.

Space Needle

Bellevue Park

Hipster Rüyası: Cupcake Factory önündeki park etmiş bir vintage Porsche

Seattle City University

Bellevue Kaldırım Manzaraları

Lake Washington

Experience Music Project

Seattle Downtown



2 yorum:

  1. seattle grace geldi aklıma, bayadır seyretmiyorum diziyi. nasıl alakasız bir yorum, neyse gideyim ben sustum :))

    YanıtlaSil
  2. seattle grace grey's anatomy'deki hastanedydi di mi? hala devam ediyor olması inanılmaz. ben bir yerde bitirdim diziyi. bir de bu yorumu geç görmüşüm birazcık ben.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...