Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

24 Şubat 2012 Cuma

Hayat insana her an gülmüyor, hemen bir iş bulmuyor.

İstemediğim şeyler için gönderdiğim enerjiyi bir de istediklerim için gönderebilsem çok işler başaracağım. Tabi olay istediklerini bulabilmekte. Zilyon tane iş başvurusu yaptım. Birisi de CV'mi uygun bulsun. Birisi de ilerideki iş imkanları için değil de benim başvurduuğum ilan için değerlendirsin.
Fakat ne çare. Anadolu yakasında kendime uygun bulduğum onca iş dururken hiç başvurmadığım Maslak'taki bir ilaç firmasının finans bölümünden çağrılıyorum. 6 küsür sene sonra ilk iş görüşmem. Yine kariyer hedefleri, 5 senelik 10 senelik kalkınma planlarım. Bir yapmacıklık. Havada uçuşan yalanlar. Ergenlik dönemi uyumsuzluğumu geçemiyorum ben. Nefes al nefes ver. İşe yaramıyor.

Yatağımın altında uyuyan cadı uyandı. Kuru kemikli ellerini uzatmaya başladı.

1 yorum:

  1. vardır bir kısmeti..bak yaz da geliyor, sen istemesen dahi belki de ilerleyen tarihlerde önüne çıkacak olan görüşmelerden önce tozunu atmış olursun böylece..Arada bir görüşmelere gitmeli diyor ya İK uzmanları..doğru vala..bardağın dolu tarafı şekerim ;) hım, bi de lütfen istemediğin bir şey yapma güzel surat...fütfen fütfen fütfen :) hayırlısı olsun senin için...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...