Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

2 Şubat 2012 Perşembe

Bere

Bazı minibüs şoförlerinin kafalarının tepesinde kışın ortaya çıkan bir tümsek olduğunu ve biçarelerin saklamak icin yarısı katlanmış bir bere ile cebelleştiklerini düşünüyorum. Zira mümkün değil o bere o kadar eğreti bir oturtuşla, o sallantıda hareket etmeden durmaz. Bir tümsek olmalı içeriden destek veren. Çok isterdim ki bir görselle bunu daha açık seçik ifade edebileyim. Ama herkesin bildiğinden, tanık olduğundan emin olduğum bu bere takış şeklini mümkün değil düzgün bir tanımlama ile google görsellerde bulamadım. Ne desem bulamadı google. Laz beresi dedim, laz takkesi dedim, yurdum insanı beresi dedim. Yok olmadı. Anlaşamadık gugıl efendiyle. Kuzum yoksa bunu bir tek ben mi görüyorum? Hayır neredeyse kendim takıp resmimi çekip burada paylaşacaktım. Ama yok o kadar değil. Şurda bir karizmam var. Çizgimden şaşamayacağım. Artık sizin tahayyülünüze kalmış. Mesela bir Nazlıcak kadar engin hayal gücüne sahipseniz şıp diye anlamışsınızdır. Kadın Paul Auster'ın ergenekoncularla bilgi alışverişinde olduğunu hemen anladı zira.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...