Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

13 Şubat 2012 Pazartesi

Baymayan Baykuş

Başlığı yazdığım anda tiksindim ancak silmeyeceğim. Bu burda iğrençlikte sınır tanımadığımın bir göstergesi olarak kalsın.

Türkiye'de uğursuz İspanya'da uğurun ta kendisi kabul edilen baykuş her ne hikmetse bir moda ikonu haline geldi son 2 senedir. Nereye başımı çevirsem baykuşlu bir t-shirt bir çanta olmadı yüzük kolye veya sticker görmekteyim. Ben de bunlardan fazlasıyla nemalandım. Çünkü baykuşları zaten seviyordum. Bir de böyle sevimli çizimlerle iyice albenisini arttırdılar. Ama işte her şeyin bir ayarı olması gerekli. Bakın bunu neredeyse tanımlayacak bir atasözü bile var. Fazla muhabbet tez ayrılık getirir. Aslında ben bunu 'Çok naz aşık usandırır' ile harmanlayarak kullanmak isterdim. Ama bunu istemekte kaldım çünkü bilemedim nasıl yapacağımı. Bir de ben çok sıkılıyorum. Neyse arada böyle güzel videolar falan oluyor. Eskidikçe yeniden ısıtıp yiyebiliyorsun. Burası da buzdolabımmış meğersem. Saklıyormuşum ben burda yemekleri. Hiç de bozulmuyormuş. Isıtınca ilk piştiğindeki gibi taze bir tat bırakıyormuş damağında.

Sevimli genç kız nidalarıyla okunur: 'Ama beslenir ki buuuuuuuuğğğğğğ'



Yalnız bu çok saçma sapan bir kuşmuş. Takdir ettim boyuna bakmadan takındığı hayatta kalma mücadelesini. Gerçi biraz da kendinden büyük köpeklere hırlayan küçük cazgır köpeklere benzemiş. Ama olsundu. Sevdim ben onu.

3 yorum:

  1. ayh böyle değişik bir duygulanmalar oldu ben de, ama eğlendim :-)

    YanıtlaSil
  2. hangisi o degisik duygulanmaları yapan? ikinci degil mi?

    YanıtlaSil
  3. Sitenizi hergün takip ediyoruz . Dizüstü tamir firmamız Çalışmalarınıza başarılar diler .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...