Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

16 Ocak 2012 Pazartesi

Bir düğün bir doğum

Şık bir salonda bir düğün yemeğindeyim. Kim evleniyor hatırlamıyorum. Ancak damadın tam da düğün gününde başka bir kadından çocuğu olmak üzere. Birden ben o kadın oluyorum. Belki de yavaş yavaş empati ile kişilik değiştiriyorum. Salonun dışında Sinderella'nın ayakkabısının tekini düşürdüğü merdivenler gibi geniş mermer merdivenler var. Sol taraftan trabzanlara tutunarak iniyorum. Düğüne katılmak üzere merdivenleri çıkan kalabalık karşısında zorlanıyorum. Yüzlerini seçmeye başlıyorum. Liseden, üniversiteden, işten insanlar. Sanki hayatım boyunca tanıdığım herkes o merdivenleri çıkıyor bense ters yönden inmeye çalışırken her biriyle karşılaşmak yüzlerine bakmak zorunda kalıyorum. Karnımı tutuyorum. Sözde ben hamile kadındım ama hala eski bedene sahibim. Bunu düşünürken karnım büyümeye başlıyor. Karnım büyüdükçe kendimi taşımam ve merdivenlerden inmem zorlaşıyor. Uzun geniş mermer merdivenlerin nihayet sonuna varıyorum. Yabancı bir polis arabası görüyorum. Biraz ileride ise bir ambulans. Uyanıyorum.

Uyandığımda rüyamı eşime anlattım. O pek rüya görmez ya da hatırlamaz. 'Sen neler gördün?' diye sordum. Cevapladı. 'Ben gözlerimi kapıyorum. Ohh diyorum karanlık. Sonra açıyorum. Ohh diyorum aydınlık.'

Uykuda zen ustası olmuş da haberimiz yok.


3 yorum:

  1. evet evet benim eşim de öyle..ne ilginç, değil mi? rüya görmek ve de onu hatırlamamak...

    güzel ve de anlamlı bir rüya görmüşsün...herhalde farkındasındır...

    neyse gündüz niyetine hayır olsun diyelim, öyle olsun..
    öperim

    YanıtlaSil
  2. anlamlı evet ama merdivenlerden aşağıya iniyor olmak hele de herkes çıkarken hayır mıdır şer midir bilemedim. yine de hayır olsun diyelim. zaten beynimin cümcüklemesinden kaynaklı bu absürd rüyaların hepsi. araya sıkışmış düşüneler anılar böyle toplaşıp oynuyolar.

    biz iyi olalım boşver be biberlim.

    YanıtlaSil
  3. Sayın admin,paylaşımlarınız işimize çok yaradı.dell laptop teknik servisleri olarak teşekkür eder,başarılar dileriz.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...