Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

10 Aralık 2011 Cumartesi

Meğersem

Birden farkediyorum. Kocaman bir göbeğim var. Çok ağırlaşmış hissediyorum kendimi. Hareket ederken zorlanıyorum. Ciğerlerimin altından gelen basınç da nefes alışımı hiç kolaylaştırmıyor. 9 aylık hamileyim. Nasıl o zamana kadar farketmediğimi anlayamıyorum. Ne doktora gittim ne bir hazırlık yaptım. Bebek sağlıklı mıdır acaba? Amniyosentez (bildiğim tek test ismi, beynimize kazamış allahsızlar) falan hiçbirşey yapılmadı. Allahım çok korkuyorum. Sanırım doğum çok yakın. Bunca zamanı nasıl böyle geçirdim. İnanamıyorum kendime. Bir doğum fotoğrafçısı bile ayarlamadım. Her zaman olduğu gibi bir şeyler hep eksik. Bari bir saçıma fön çektireyim de düzgün görüneyim. Doğumdan sonra illa ki birileri fotoğraf çeker. Yeter ki şu merdivenlerden yuvarlanmadan inebileyim. Derken uyanıyorum. 'Çok şükür rüyaymış.' diyorum.

9 yorum:

  1. çok şükürki...kuaförden , fotoğrafçıdan geçtim hadi ama doktora gitmeme konusunda kanım dondu...rüya olmasına en az senin kadar sevindim..:))))))))))))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  2. Benim de kanım dondu aslında. Ama şu rüya alemi enteresan. Çok farklı hissiyat içinde çok kısa süreler içinde yol alabiliyorsun. Neyse ki uyanmak var sonunda :)

    YanıtlaSil
  3. fön mü? neyse..bi şey demicem :)

    seni dokuz aydır görmemiş olsaydım, ayaklarıma doğru bir şeyler iner çıkardı..neyse, yırttım..farkındaysan snein adına değil, kendi adıma seviniyorum, lakin o koca karınlı olma sürecini kaçırmak istemiyorum :) ve bi de inşallah diyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. anca rüyalarda. o bile kabus oldu zaten.

    YanıtlaSil
  5. canım.. istediğin saatte arayabilirsin:) 2 şipşak çekeriz de tek derdin bu olsun:) sen bakma o biberliye.. kelin merhemi olsa başına sürer:)

    YanıtlaSil
  6. hem fön hem de foto çekebiliyor musun? :D

    YanıtlaSil
  7. fon çekerim süper.. olur mu?

    YanıtlaSil
  8. olmaz mı ya? bir de hafif makyaj yapıp, kırmızı kurdaaaleyi bağladık mı kafaya bitti.

    YanıtlaSil
  9. makinanın çantasına 1 metre de kurdaale koyayım bari:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...