Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

5 Ocak 2012 Perşembe

Meğer ben mezun olmamışım

Lisede sınıftayım. Birazdan sınav olucaz. Ama benim tam da o anda haberim oluyor sınavdan. Neden orda olduğumu bile anlayamaz haldeyken bir de üstüne türevler integraller. Boş kağıt vereceğim mecbur. Herkes çalışmış. İş arkadaşlarım da sınıfta ve onlar da çalışmışlar. O esnada bunun garipliğinin farkında değilim. Hepsi başarılı oluyorlar. Ben kalıyorum. Beynimden bir sürü düşünce geçiyor. Liseden mezun olamamışım meğer. O zaman üniversite diplomam da geçersiz sayılır. Bunca sene boşuna okudum. İşten de atılırım. Eyvah ne yapacağım? Beyin bir şekilde güncel gerçeklikle bağlantı kuruyor ama yanlış kuruyor. Neyse ki uyanıyorum. 'Çok şükür rüyaymış.' diyorum.

6 yorum:

  1. Ay bu ne kabustur, ben de hala görüyorum. Liseden mezun olamamışım, atılmışım vs. Ve o sırada beyin bunlar geçti gitti demiyor da, aynı sizin gibi şimdi üniversite diploması da yandı öyleyse diyor. :)

    YanıtlaSil
  2. Peki terlikle liseye gittiğinzi rüyalar da var mıydı? Kırmızı önden bantlı ceyo terlikler. Aşağı bir bakıyorum o uzun ayak parmakklarım (maalesef öyleler) terliğin ucundan fırlamış. Korkunç.

    YanıtlaSil
  3. Hahaha, terlik de güzelmiş. Lisedeyken bir sınıf kız bir gün evden pofidik terliklerimizi getirip okulda giymiştik. Üniversitedeyken de bir gün yine ayağımda pofidik terliklerle arkadaşımın okulun hemen yanındaki evinden fırlayıp bir koşu bir şey almak için okula gitmiştim yine. İyi ki bir gün işe de terlikle gitmemişim senelerin gazıyla.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Aaa, hem çok şaşırdım, hem çok sevindim! :) Tamam, mesaj imha etsin kendini.

    YanıtlaSil
  6. Yaşasın dünyanın küçüklüğü! :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...