Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

24 Aralık 2011 Cumartesi

Kutup ışıklarının altında oynayan kırmızı koyun

Eski işime geri dönüyorum. Bir tavuk fabrikasında analist olarak çalışıyordum önceden. Önümde milyonlarca beyaz yumurta var. Civciv olacakken soğuk beyaz duvarların içinde kutulanarak gözden yitiyorlar. Tavuklar yemek yemedikleri zaman gıdaklıyorlar. Tavanlar yüksek. Daha önce orda nasıl çalıştığıma hayret ediyorum. Hiç hoşlanmıyorum. Çok yanlış geliyor. Yumurta ve tavuk yiyor olsam bile bir de gidip onların fabrikalarda kesilmesinin bir parçası olamayacağıma karar veriyorum. Birinin evine gidiyoruz sonra. Çok tanıdık değil. Arkadaş hiç değil. Kendimi rahat hissetmiyorum. Millet takılırken ben arka odada uyuyayım, kendimi uykunun güvenli kollarına bırakayım istiyorum. Kucağımda kırmızı yün kazak desenli bir koyun var ya da kıvırcık yünden kırmızı bir kazak. Ayırt edemiyorum. Belki her ikisi de kucağımda olmuştur bir süre. Tavanda bir pencere var. Gecenin karanlığında kutup ışıkları beliriyor. Sarı ve yeşil renkteler. Sonra takımyıldızlar var yanlarında isimleri ile beraber. Bilgisayardan bakar gibiyim ama değil. Meğersem gökyüzünde yıldızların yanında isimleri de yazıyormuş işte. Orion, sirius, M45. Hepsini okumaya çalışıyorum ama çok başarılı olamıyorum. Uzak oldukları için göremiyorum iyi. Sonra uyanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...