Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

13 Aralık 2011 Salı

Gözümü açtım. Gördüğüme inanmadım.

Okuldayım. Merdivenlerden yukarı çıkıyorum. İlk dersin zili çalmış. Herkes sınıfa yetişmeye çalışıyor. Ben de kalabalıkla beraber hareket ediyorum. Bir gariplik var henüz çözemediğim. Başımı yere eğiyorum. Bir de ne göreyim? Ayağımda ayakkabı yok, ev terliklerim var. Kırmızı ceyo önden tek bantlı terliklerin önünden fırlamış çıplak ayak parmaklarıma utanç içinde bakıyorum. Okula nasıl böyle geldiğim hakkında bir fikrim olmadığı için bunu insanlara nasıl açıklayacağımı da bilemiyorum. O anda yer yarılsın da içine gireyim istiyorum. Yer yarılmıyor ama göz kapaklarım aralanıyor. Uyanıyorum. 'Çok şükür rüyaymış.' diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...