Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

11 Kasım 2011 Cuma

Sakin olun, kıyamet kopmayacak

Yüreklere su serpen açıklamayı ben yapıyorum. Bugün 11:11'de kıyamet  falan kopmayacak arkadaşlar. Maya Takvimine göre 28 Ekim'de bitmesi gerekiyordu ama bitmedi. Aynı sayılar bizim icat ettiğimiz bir takvimde yanyana dizildi diye evrende bir dalgalanma, matrikste bir kayma olmasını beklemek çok manasız. Koskoca mayalar tutturamadı tarihi de bir sayı dizilimine mi kaldık. Evren İsa'nın doğumunu mu bilior sanki. Bugünün 1 Kasım 2011 olduğu ne malum. Ölçebiliyor muyuz? Hayır. Aslında herşey yalan. Tarih de yalan. Size öğretilenlere inanmayın.

Zaten saat 11:11 de Amerika'ya göredir kesin. Uzaylıların hiç İstanbula gelip beni başkanınıza götürün dediğini duydunuz mu?


Şu Maya olayı en çok beni üzdü. Nasıl da hevesle dünya üzerinde bir silkinme, bir kendine gelme bekliyordum. Kıyametmiiş, büyük felaketlermiş, bunlar değildi beklediğim değişim. Aydınlanma, fiziksel prangalardan kurtulma, farklı bir bilinç ya da boyutta yaşamaya geçişti beklediğim. Ama bakın Sayın Fatih Keçelioğlu ne gibi çıkarımlara varmış. Yaklaşımını beğendim. Bir olalım birlik olalım. Birlik bilinci ile dolup taşalım. Gazeteleri okuyunca ben de öyle bir birlik sevinci kalmıyor ama olsun. Bir umut belki ben de bir gün mangal gibi bir yüreğe sahip olurum. Yoksa manda gibi yürek miydi o? Bilemedim. Daha onu bile bilmiyorsam benim öyle bire yüreğe sahip olmam zor görünüyor.

http://mayatakvimi.blogspot.com/2011/10/28-ekim-2011.html

Artık herşeye inancım o kadar sarsıldı ve beynime giren her datayı öyle çarpık şekillerde işlemeye başladım ki, birilerinin kasıtlı olarak 11:11 kıyamet vesaire diye beynimize soktuğunu, biz küçük insanların bunu düşünmeye başladığını, kolektif olarak düşününce de bunu gerçekleştirebileceğini, tüm bunların arkasında bir plan olduğunu da düşünmüyor değilim.

Bilmiyorum. Buralar biraz Inception biraz Matrix. Belki bir Dark City tadında sanki.

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...