Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

4 Kasım 2011 Cuma

Ev cinimiz gitti :(

Kediyi verdik dün gece. Hiç beklemiyordum. Ama çok düzgün bir kız çıktı şansımıza. Eşek sıpası kucağına gidince hep sevdirdi kendini. Ayrı bir güzel gözüktü gözüme dün gece. Kaliteli mama vericek kız ona. Çok iyi bakacak. Sevecek. Kız gelmeden önce biraz ağlamıştım. Sonra geceyi iyi geçirdim. İçim rahattı çünkü. Ama şimdi bir boşluk doğdu evin içinde. Herşeyi yutuyor içine. Geride hüzün bırakıyor. Biraz daha ağlayasım varmış meğer. Hep o biberonu sıkı sıkı tutuşu geliyor gözümün önüne. Sonra camlı kapının arkasından koca kulaklarını iki yana açmış ev cini doby gibi bakışı. Gözler de patlak patlak. Güzel bir yuvası oldu diye avunuyorum. Ama yine de üzülüyorum. Acaba beni aramış mıdır gittiği yerde? Hiç sanmam. Farkında bile değildir. Mouse ile oynayıp durmuş. Ne anlamlar yüklüyoruz hayatımızdaki herşeye. Napayım, engel olamıyorum. Bir minik sarı sıçan geldi geçti hayatımızdan. Onunla olabilecek bir hayatı seçmedik. Farklı bir hayatı seçtik. Büyük kızımız yine yanımızda. O çok huzurlu görünüyor şimdi. Ben ise, alışıcam sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...