Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

1 Kasım 2011 Salı

Çok yakında

'Çocuğumu keserim' diyerek dama çıkan babalar var ya hani. Onlardan olmak üzereyim. Ben de 'Kedimi keserim' diye balkona çıkacağım. Nerde bu devlet. Devlet bize sahip çıksın. Banka hesap numaramı vericem. Kedi bakımı için herkes üç beş birşey yollayıversin. Artanla da kendime kitap neyin birşeyler alırım. Ama düzenli yollanacak o paralar. Otomatik ödeme talimatı verilsin bankaya. Ben sizin için bu kışı da evde geçireyim. Hava soğuk. Zaten başvurduğum firmalar cevap bile vermiyorlar bana. Aman size mi kaldım. Dur daha yolu var. Bi de düdüklü tencere aldım sonunda. Her genç kızın rüyası ddüklü tencere niye benim çeyizimde yoktu? 2 senedir ocakta tencere başında bekliyorum. Zamanıma yazık. Sadece çalışan kadınlara mı reva canım düdüklü tencere? Benim zamanım kıymetsiz mi? Gayet de kıymetli. Sus otur yerine, konuşma. Hatta bi git burnunu düzelt de gel.


2 yorum:

  1. ahaha, biri dursa biri durmuyo fotoları mı bunlar? çok tatlı ve çok yaramaz: sweet and naughty! yirim :-))seni maaşa bağlamayı teklif ediyorum bu arada tatlım :-)

    YanıtlaSil
  2. dün verdik lam kediyi. inanılır gibi değil. ama inan.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...