Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

4 Kasım 2011 Cuma

Çok Fazla Mutsuzum

Google'da 'Çok fazla mutsuzum' yazarak benim bloguma ulaşan arkadaş. Seni seviyorum. Valla değmez. Billa değmez. Hayat böyle akıyor, gidiyor. Biliyorum herkes bunu diyor. Ama doğru. Herkesin dediği her zaman doğru değildir. Ama bu doğru bak. Sahiden. Dün senin canını çok acıtan, bugün az acıtıyor. Yarın biraz sızlıyor. Öbür gün aklına gelirse bir cız ediyor. Sonra ise birşey kalmıyor. Yeter ki sen acıya bağlanma. Mesela şimdi sonbahar. Kırmızı yapraklar var. Onlara bak. Bir kedi sev sokakta. Bacaklarına sürünsün. Tadını çıkar. Benim cumartesi kedilerime bak. Yani çamaşır makinesi olsan, kalbine dokunur o resimler. Öyle böyle değil. Akşam akşam beni de üzdün. Hadi topla kendini. Gel sen gene arada. 'Çok fazla mutluyum' diye yaz. Google'a öyle gel bu sefer. İyi bak kendine.

4 yorum:

  1. hemen aşağıda önerilen yazoların içerisindeki başlık "mutsuzum, umutsuzum" :)

    YanıtlaSil
  2. çok isabetli olmuş zaten. ama bir çözüm olabildim mi, sanmam

    YanıtlaSil
  3. olmaz tabiğ:)
    ama çok güldüm ya.. sen mursuzum umutsuzum de, sonra başka mutsuzu eylemeye çalış:) sırf onun için bir post yaz felan:)

    YanıtlaSil
  4. ama çok üzüldüm. bir de 'çok fazla mutsuzum' cümleisnde böyle naif bir taraf var içime dokunan. o fazla kelimesi orda birey yaratmış işte.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...