Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

16 Kasım 2011 Çarşamba

Ayı pençesine 1000 basan çizmeler

Kış için ideal çizmeleri buldum. Tam istediğim gibi. Rengi, içindeki yumuşacık, sıcacık sahte kürkü, su geçirmez özelliği, kaymaz tabanları, giyerken iki büklüm olma diye aşağıda kısa bir fermuarı. Herşeyi düşünmüşler. Bir de bu kadar korunaklı ve rahat görünen bir çizmenin feminenlikten de feragat etmemesi nedir? Bu nasıl bir tasarımdır? Çok sevdim. Keşke benim olsaydın. Ama bu kadar özelliği verirken haklı olarak birazcık maliyetine de eklemişler. Kendilerine maliyeti değil de bana maliyeti çok olur bunun. Bir de yakınlarda da yok sanırım. Zaten ayağıma olucak mı numarası, yok efendim boyu dizimin altında mı kalır yoksa dizimin oraya kadar gelir de ben de pigme gibi görünür müyüm gibi çekinceler de yaratmıyor değil. Hayat böyle işte. Hep olmayanı istersin. Hep uzaktaki çekicidir. Puuffffff.

Etekle de olurdu bunlar ya.....





2 yorum:

  1. etekle daha güzel olur hatta..

    YanıtlaSil
  2. zati pantolonun icine girer mi diye düşünmedim değil?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...