Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

17 Ekim 2011 Pazartesi

Yansımalar

Bazen yaşlılık beni çok korkutuyor. Ölüme yaklaşmak değil. Bilakis o fikir bana huzur veriyor. Ama sağlığın yitirilmesi, vücudun sana gençliğindeki gibi hizmet etmemesi, başkalarına muhtaç kalmak, güçten düşmek. İşte bunlar düşüncelerimden uzak tutmak istediğim şeyler. Tabi ki bir Audrey Hepburn, bir Rahmi Koç gibi de yaşlanabilir insan. Ya da Ajda Pekkan. Benjamin Button o da mübarek. Yine de insan çevresinde gördüğü örneklere bakıyor. Diğerleri çok uzak geliyor. Uzaylı gibi. Biz sıradan insanlar ise sıradan yaşlılar olacağız sanki. Bilmiyorum. Hayat bu işte. Böyle de bir döngüsü var. Yaşlılığını görememen de mümkün. Binlerce ihtimal var. Sanırım en iyi hiç düşünmemek.

Bunları düşündüm aşağıdaki resimlere bakınca. Herşeyi geçtim de en korkutucusu yaşlanınca aynaya bakıp gördüğünden memnun olmamak ve yaşadığın hayattan pişmanlık duymak olurdu herhalde.

Umarım dolu dolu geçer bize biçilen ömrümüz. Umarım her anın tadını çıkarırız. Her bir seçimimizin o anki biz için en doğru seçim olduğunu kanıksar kendimizi yargılamadan kabul edebiliriz.






kaynak: http://www.behance.net/tomhussey/Frame/329834
Novartis'in 'Reflections' kampanyası için fotoğrafları Tım Hussey çekmiş.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...