Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

12 Eylül 2011 Pazartesi

True Blood

Ağır spoiler içerir.

4. sezon da gene çabucak ve saçma sapan bitti. Ortalık kan gölüne döndü. Vampirler kurt adamlar yetmedi. Panter adamlar, periler cadılar ve medyumlar türedi. 5. sezonda elfler ve hobbitler gelecek diyorlar, ben bilmem artık. Hatta 500 yaşındaki vampirlerin bile kalbini kazanan, kurt adamların kanını kaynatan Sookie ormanda 7 hobbitle beraber yaşayacakmış artık.
En bi güneyli aksanlı Tara umarım ölmüştür. Saçları uzayınca biraz insana benzemişti ama olmasa da olur bence. Şimdi birileri onu vampir yapıp, döndürmesin hayata.
Dizinin en düzgün aşk hikayesinin kahramanı Jesus da öldü. Artık Lafayette'in kıvrık kirpiklerinden dökülen yaşları izler dururuz.
Jessica ve Jason. Bilemedim. Sookie'nin Eric ve Bill'den aynı anda ayrılması ile yeri boşalan çıplak sahnelere bu ikili oturacak herhalde. Ama Hoyt'a yapılır mı bu ya. Yazıktır.
O şerif, onun V bağımlılığı ve kurmaya çalıştığı aşk hayatı zerre kadar umrumda değil. Neden inatla böyle yan hikayeler kuruyorlar anlamadım.
Ayrıca senede 3 ay yayınlanan dizi mi olur ya? Bu ne saçmalık. E izleme o zaman sen de. Ama ben bunlardan bir şekilde besleinyorum. Yalanını yiyim. Kitabını okumaktan daha iyidir en azından. Peki, izle sen. Nasıl olsa önünde 10 ay var yeni sezona kadar. Peki ben 'the vampire diaries' ile idare ederim o arada. 16 yaşındaki liseli kıza aşık 500 yaşındaki iki vampir kardeş. Onca kanı içiyorlar ama beyinlerine kan gitmiyor bunların yemin ederim.

Ve True Blood'ın tek güzel şeyi; Jeneriği

müzik: Jace Everett, Bad Things

5 yorum:

  1. 4. sezonu yeni bitirdim ve tüm hissiyatına katılıyorum. hayır biz bu diziyi ısrarla niye izliyoruz bir de? düşününce gerçekten kötü dizi, bir kere başladım artık, bitireyim.. kafası ile bile zor yani :]

    YanıtlaSil
  2. fringe de çok saçmaladı. zaten game of thrones ile çıta yükseldi. artık hiçbirşeyi beğenmeyiz gibi geliyor.

    YanıtlaSil
  3. ben neden izlediğimi söyliyim.. ERIC NORTHMAN..

    YanıtlaSil
  4. güzel bir neden tabi. ama çenesi çok dar adamın. ön dişlerine takılan takma vampir dişleri çok kötü duruyor. bi de sookie'nin yavru köpeği gibi olduğu zamanları hiç sevmedim. ne öyle basket şortları falan. bıyk

    YanıtlaSil
  5. ya bırak pok atma adama.. ben sarışın olmasına rağmen sevdim onu, çenesini hayli hayli severiz:) şort da ödünç ablası:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...