Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

3 Temmuz 2011 Pazar

Paige Bradley ve Heykelleri

California, ABD doğumlu sanatçı ve heykeltraş. Floransa Sanat Akademisi ve Pensilvenya Güzel Sanatlar Akademisinde okudu.

Sanatçının kendi ağzından ;  Eserlerimdeki gerilim ve açığa çıkanlara dikkat ettiğimde, bir çok duygumuzun varoluşsal bir kozaya hapsedildiğini hissediyorum. Benim heykellerim, insan ırkını, bağlantı ararken ancak yabancılaşma bulan, münferit birey olarak göstermektedir. Doğduğumuz andan itibaren, dünya bizi içine sığabileceğimiz kaplar içine koymaya eğilimlidir: Sosyal güvenlik numarası, cinsiyet, ırk, meslek, I.Q. Düşünüyorum da, biz içinde bulunduğumuz kap ile mi yoksa asıl içimizde olan ile mi tanımlanıyoruz? Eğer bedenlerimizin dışına yayılabilseydik kendimizi tanıyabilir miydik? Esas olarak bir kabın içinde olmasaydık, hala var olabilir miydik?

Sanatçının resmi internet sitesi: http://paigebradley.com/







5 yorum:

  1. bayıldım, heykellere de düşünceye de...
    yine ben :-)

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller di mi?
    brisi 1000lerce klime yazar da anlatamaz
    birisi bir hykel yapar
    etiyle kemiğiyle düşünceleri görürsün

    YanıtlaSil
  3. aynen öyle tatlım

    YanıtlaSil
  4. ne güzelllerrrr! özellikle ilkinden gözlerimi alamadım desem yalan olmaz...bi de heykeller sanki her an canlanacaklarmış gibiler..
    pravö! :)

    YanıtlaSil
  5. evet yapana pravö
    biz bakmaya devam edelim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...