Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

27 Temmuz 2011 Çarşamba

Klima ağrılarına çözüm

İnsanlar ikiye ayrılır. Klima sevenler ve sevmeyenler.

Tüm çevresel sorunlarını bırakıp, kendi adıma konuşursam, klimanın yapay havasını çok sevmediğim için öncelikli tercihim değildir. Mesela havaların ilk ısındığı zamanlarda daha çok arabanın camından esen rüzgarla serinlemeyi tercih ederim. Ama temmuzun şu kavurucu sıcaklarında, arabada klima çalışmazsa nefes dahi alamıyorum.

Ev ortamında ise tüm camları açıp cereyan yaratma suretiyle hayatta kalmaya çalışıyorum. Tembel hayvandan hallice hareket ediyorum ve bol bol soguk su iciyorum. Bunlar da eriyip koltuğa yapışmama engel oluyor sanırım. Ama ne yaparsam yapayım klimayı açmak aklıma gelmiyor. Salonda ve yatak odasında klima var. 2 senedir yaşadığımız evin yatak odasındaki klimanın bantlarını daha gecen haftaki temizlikte söktürdüm. Onun orda olduğunun farkında bile değilim. Her sabah yatağa yapışmış halde uyanıyorum ve klimayı hatırlıyorum. Gece yatarken gene unutuyorum. Bir de üstelik, üstümü örtmeden uyuyamama sorunsalım var. Eskiden belden aşağım tamamen örtülü olmalıydı. Şimdi sırf kalça bölgesi de olsa bir örtünme zorunluluğu hissediyorum. Bu ihtiyacı neden duyduğumu hiç anlayamadım. Bir edep haya duygusu mudur, bir korunma ihtiyacı mıdır, ya da sadece eski bir alışkanlık mıdır bilmem.

Daldan girip budaktan çıkan klima mevzu geçen gün manikür yaptırdığım salonda çalışan kızdan takıldı aklıma. Çalışırken tam sırtına klima vurduğu için rahatsız olup klimayı kapatan kız bana mızmızlanmaya başladı. Sonra bu klimadan kaynaklı sırt tutulmalarına en iyi çözümün benim şişe çekmek diye bildiğim kendisinin bardak çekmek diye iddia ettiği kocakarı tekniği olduğunu iddia etti. Sanırım her ikisi de kullanılıyor. Her neyse kızcağız en son bardak çektirdiğinde, eliyle bardağın 3/4'nü işaret edip, “buraya kadar çıktı etim inanır mısın? Demek ki o kadar dokunmuş klima” dedi. Bu konuya çok hakim olmamakla beraber, rahatsız olan kısmın bardağın içinde yükselmesi bana süper saçma geldi. “O çıkan sırt yağların olmasın sakın?” diyemedim tabi. Kate Moss'a bardak çeksek öyle bir yükselme olur mu allasen?

Neyse, sonra bana çalışıp çalışmadığımı sordu. Çalışmıyorum diyince, “haa çalışsaydınız size de tavsiye edecektim. sırt ağrılarına falan iyi geliyor çünkü” dedi. Burdan anladığım üzere, çalışmadığım için sırt ağrısı bile çekmeye hakkım yok a.q.

Dikkat, popolu resim.

5 yorum:

  1. :)))) kızım vala ezmiş yahu...çok güldüm ilahi manikürcü kız...çıkarken sen şöle bir sırtına vuruver bakalım, sonra da 'aa ne etli sırtın varmış maşallah' diye cümlenin arkasına konduruver...bi şey derse de, aman sağlıklı olduğunu gösterir felan de...aa ezmiş yahu çalışmayanları...bence gelsin o da bize katılsın, bölesi dha eğlenceli... di mi?

    YanıtlaSil
  2. bence ben bir daha oraya gitmeyeyim. zaten evkadının manikür neyine. maaş mı alıyorum da mannikure para veriyorum hem di mi? oturalım oturdugumuz yerde.. hakkımız yok

    YanıtlaSil
  3. okurken tam da yazacaklarımı planlıyodum sonra aşağıdaki şu laubali halinizi gördüm.. hiç hoşlanmıyorum sizden söyliyim.. zaten laubaliydiniz bu işsizlik sizi iyice laubali yaptı.. hatta lauubbaalii.. la la lauubaliii..

    YanıtlaSil
  4. heh takıldı agzıma simdi. laubali la la laubaliiiii

    YanıtlaSil
  5. Mevsimlerin yıkamadıgı güc teknoloji ilerisi bir proje KLİMA ,klima teknolojisi hayatımızda yerini almış bulunuyor.Menderes Klima Servisini Evlerimizde iş yerlerimizde vs. kullanım alanları
    genişledikçe genişliyor.Cunki sagliğimiza değer veriyoruz.Nasıl mı ? Bir klima alırken nelere dikkat etmeliyiz biliyormusunuz ? nasıl olmalıdır klima ,klimanın zararları
    ar mıdır ?,klimanin zararlarını görmemek için ne yapmalıyız ?Menderes Klima Servisini arayın yardım edelim. Ev içi sogutucu ,deepfreez gibi ürünlerde bilmediginiz ,bildirmedikleri zararları vardır.Neye sürükleniyoruz
    Haberiniz var mı ? 20 yıl sonrasını dusunun bu teknoloji cılgınlıgı ,temiz hava su toprak kalır mı ? Yeni Doğacak olan cocuklarımız acaba doğabilecekler mi doğsalar
    bile bizlere benzeyebilecekler mi,Televizyonlarda izledigimiz filmlerdeki gibi başka yaratıklara benzeme durumu var mı ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...