Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

4 Temmuz 2011 Pazartesi

Erikli

Spontane hareketlerin insanı oldum ben. Bir sabah kalktık 'Hadi Erikli'ye gidelim dedik', 3 saat sonra Çınarcıkta pidemizi yemiş Erikli'de manzara seyrine geçmiştik.
Bu resimler de o günden arta kalanlar.

Dipsiz Göl
Dipsiz Gölün Edepsiz Kurbağası
Bişi Çiçeği ama Ne 
Yolda böyle köprüler falan
Kollarını açmış ağaçlar 
Şelaleye giden merdivenler
Büyük Şelale
Küçük Şelalenin tepesinden bakarken


2 yorum:

  1. Erikli'ye hiç gitmedim ben.. çok güzel gözüküyor ama.. peki bu sıcaklarda ideal mi?

    YanıtlaSil
  2. biz haziran başında gitmiştik çok güzeldi. şimdi biraz daha sıcaktır tabi. ama ne de olsa orası yayla, istanbuldan iyidir diye düşünüyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...