Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

28 Temmuz 2011 Perşembe

Aman ters gitmeyelim

Geçen aylardan birince ünlü bir dondurmacıda, morarmış gözlü bir garsonun getirdiği çayı içmeden kısa bir tereddüt anı yaşadım. Aklıma direkt fight club geldi. Üstüne Ajan Tuppence ile başka bir pastane de otururken, masamızla ilgilenen garsonla pek ters gitmememiz gerektiği konusunda hemfikir kaldık. Ne de olsa mutfakta neler olduğunu asla bilemeyiz ve sidikli çay içmeyi de hiç istemeyiz.


6 yorum:

  1. ya bu fight club olayı neden bu kadar cazip geliyo acaba bana? gizli olduğundan mı, bir başkaldırı olduğu için mi, o birikmiş öfkenin, bıkkınlığın, yaşama sevincinden yoksunluğun aşılması olduğu için mi, ya da aynı amaca bağlı büyük bir topluluğa ait olmanın verdiği güven ve güç duygusundan mı? sanırım hepsinden biraz...

    şunu hatırlattı: U2:Stay

    Green light, seven eleven
    You stop in for a pack of cigarettes
    You don’t smoke, don’t even want to
    I see you check your change
    Dressed up like a car crash
    The wheels are turning but you’re upside down
    You say when he hits you, you don’t mind
    Because when he hurts you, you feel alive
    Is that what it is?

    YanıtlaSil
  2. sen ne güzel anlayışı olan bir insansın ya. senin hatırlayan dimağını severim ben

    YanıtlaSil
  3. canımsın, öperim :)

    YanıtlaSil
  4. fight club'ın en sevdiğim sahnesi Tyler'ın patron odasında kendini dövdüğü sahnedir.. bu da benim şizo yanım:) ama 8 yıl felan garsonluk yapmış biri olarak uyarayım.. ha ben hiç yapmadım:) ama evet mutfakta neler olduğunu bilemessiniz:)

    YanıtlaSil
  5. paranoyaya girersem dışarıda yemek yemem bir daha. ama eminim neler giriyor o yemeklere içeceklere

    YanıtlaSil
  6. o yemeklerle içecekleri hazırlayan eller kim bilirir.. TIP.. sustum:P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...