Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

26 Haziran 2011 Pazar

Kedi ile Yersiz Münasebetler

Her sabah tuvalet oturağında bizim zilli ile büyük aşk yaşıyoruz. Ben yataktan kalkıp banyoya yollanırken bir de bakıyorum ki benden önce kapıdan içeri bir kuyruk koşturuyor. Ben oturuyorum bu da hemen bacaklarıma sürtünüyor. Sonra hop kucağıma. Ayaklarım uyuşana kadar kalkamıyorum. Çünkü o sırada çok masum bir ilişki yaşıyoruz. Karşılıklı sevgi dolu. O grrlarken ben de telefondan gazete haberlerine göz gezdiriyorum.

Meğerse bu bir tek bana olmuyormuş. Çok severek takip ettiğim Cat vs Human'da bugün aşağıdaki çizimi görünce sandalyemden düşeyazdım. Tamam abartı bir tabir oldu ama düşeyazmak kelimesini kullanmak çok zevkliymiş. Yasmine'in çizimleri ve ince esprilerini çok seviyorum. Şiddetle tavsiye ederim.


3 yorum:

  1. kı o trekking botları, kayalar, nehirler falan ne öyle? nereye gittin bakiim yine sen? yerim senin kedi canınııı :-)

    YanıtlaSil
  2. erikliye gittik ayıptır soylemesi. geziyorum tozuyorum işte ben boyle

    YanıtlaSil
  3. aferim şekerim gez toz :-)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...