Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

5 Haziran 2011 Pazar

Bu kedi var ya bu kedi

Ne zaman kum kabını temizlesem, gelip temiz kumun içine hemen tuvaletini yapmaktan büyük keyif alıyor. Bazen daha temizlemek için kum kabını açmamla beraber içine atlıyor, benim daha kumla kürekle işim bitmemişken şırrr diye işemeye başlıyor.

Kum kabının içine bol miktarda kum koyuyorum. Zaten kutusu üstten kapaklı olanlardan. Bol bol eşeleme ihtiyacını gidersin istiyorum. Hem bol kum olunca kabın tabanına da ıslaklık geçmez. Malesef öyle olmuyor ama. Gidiyor kabın kapısının dibindeki kumları eşeliyor, sonra plastik kabın tabanına direk işiyor. Sonra üzerini kumla örtüyor. O tuvaletin kapağını açınca görmekten en nefret ettiğim görüntü bu. Kakaları falan pıt pıt temizleniyor ama ya tabana yapışmış ıslak kumlar.

Hala sabah erken kalkıyorum. En geç 7 gibi uyanıyorum ve yatakta kıpırdanmaya başlıyorum. Kapı önünde hazır bekliyor mübarek kedi, benim ilk kıpırdanmamla başıyor mırklamaya. Araya iki üç miyav da katınca ben de kalkıveriyorum. Sonra tuvalet sefamız başlıyor. Ben tuvalete gidiyorum. Bu da kucagımda. Sabah sabah insan kucagında kediyle işer mi? Oluyor işte. Bir elimle kediyi severken, bir elimle de telefondan haberlere bakıyorum. E böyle oturunca zaman nasıl geçiyor anlamıyorum. Bir bakıyorum ayaklarım uyuşmuş, o zaman aman diyorum kalkayım artık. Bazen tüm bunlar olurken aslında hala uyuyor olduğumdan şüpheleniyorum.

Sokakta falan gezerken bir kedi görüp de içim kıpırdandığında, evdeki kedimi hatırlayıp çok mesut oluyorum. Ne kadar şanslıyım diyorum. Eve gidip onun o beyaz göğsüne burnumu gömeceğim sonra alın alına tos yapacağım ve onu öpücüklere boğacağım.

Bokuydu kumuydu, tüyüydü yünüydü. Herşeye rağmen... Antidepresan almayın, kedi alın.

diline kurban olduğum mühürlü ağızlı kedi

2 yorum:

  1. bence de antidepresana gerek yok. ama 3 tane olunca, insan bi düşünmüyor değil tabi :)

    bu deli kız nasıl uyumuş öle dil dışarda..joker ağzılı şey nolcak..

    sevemedi beni gitti, bi anlasa artık, aslında tamamen ben onlardanım...ah ah..

    YanıtlaSil
  2. evet perencim, temiz tuvalet, temiz nevresim, yeni temizlenmiş koltuk kanepe, bunların hepsi çok cazip şeyler, düzen ve temizlik olan yerlerde bulunmaya, yatmaya bayılıyo bu patişkolular :-)
    gökçi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...