Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

24 Haziran 2011 Cuma

Boykot Ediyorum

Burger King - Çağrı Merkezindeki Sendikalı çalışanları işten çıkmaya zorladığı için
kaynak: http://www.uidder.org/burger_king_cagri_merkezinde_sendika_dusmanligi.htm

Desa - Sendikalı çalışanlara kötü muamelede bulunduğu için
kaynak: http://www.deri-is.com/haberler/106-desa-deride-sendikaya-tahamulsuzluk-suruyor.html

İlkem Turizm: Servis şoförlerine eksik ödeme yaptığı için
Kaynak: Bizzat kendim. Bugün köprüden geçerken, servislerden oluşan protesto konvoyuna denk geldim. Araçlarını '20 gün çalışıp 10 günlük ödeme alıyoruz. Hakkımızı istiyoruz' yazılı pankartlarla donatmışlardı.

Ben Burger King'den yemek yemeyeceğim. Desa'dan alışveriş etmeyeceğim. İlkem Turizm'in hizmetlerini kullanmayacağım. Zalimin zulmü varsa işçinin boykotu var.

1 yorum:

  1. Merhaba,

    İlginize teşekkür ederim. Ben İlkem Turizm'in servis mağdurlarındanım. Bu konudaki duyarlılığınıza teşekkür ederim.

    Mahmut Özcan
    mahmutozcan_1960@hotmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...