Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

15 Haziran 2011 Çarşamba

Ben Hala

Buna üzülüyorum: Bu milletin en az %50'si ile hiçbir alakam olmamasına ve artık kendi ülkemde azınlık olmama ramak kalmasına

Buna yuh diyorum: İstanbul 1. bölgedeki 10.000 (yazı ile onbin) seçmenin aynı pusulada hem CHP'ye hem Tuncay Özkan'a oy vermesi ve bu sebeple oyların geçersiz sayılmasına

Buna gülüyorum: Pazardan aldığım donun markasının 'Donella' olmasına

Buna şaşırıyorum: Duman'ın solisti Kaan Tangöze'nin, Adnan Hoca'nın meleği Seçkin Piriler'le evlenmesine (ne kadar eski bir haber ama hala şaşırıyorum, kendimi tutamıyorum)

2 yorum:

  1. aa bak son haberi bilmiyordum..öle miymiş hakketen..e ben buna hem şaşırıp hem de yuh! desem..aşk ne saçma şey yaaa...

    Donella! çok yaratıcı kızııımm! çok takdir ettim..ben sana diim, biz de girelim bu işe çok acaip şeyler yapabiliriz gibi geliyor :)

    yüzde 50 mevzusu hassas...ben insan denilen topluluğa ait hissetmiyorum kendimi ve tamamen kedielrle, köpücüklerle hatta maymunlarla yaşamayı istiyorum! o derece soğudum Homo Sapiens'ten yani!

    o 10.000 var ya, bir araya gelince 1 etmiyorlar ya, ne acı!

    YanıtlaSil
  2. ikimizin aldığı donlar da donella. donella donatella don carlone
    off

    cocukları bıle olmusy a sen diyorsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...