Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

19 Mayıs 2011 Perşembe

Resmen Aylaklar Sınıfına Katıldım

16 Mayıs 2011 itibariyle resmen işsiz bir insanım. İşsizve özgürüm. İhbar süresini evde geçirirken bir dakika bile özgür kalamamışım meğerse. Aklımda hep belkiler varmış. Şimdi ise geri dönüş yok. Bitti. İşten çıkışımı yaptıktan sonra dönerken arabada ağlayacağımı düşünmüştüm. Ama ağlamadım. Bilakis kalbimde konuşlanmış bir örümcek yuvasını da toparlayıp gitmiş gibiydi. Bir rahatlık vardı üzerimde beklemediğim. Böyle devam etmesini dilerim. Rahat ve huzurlu. Sonra da önümüzdeki maçlara bakarız. Önce güzelce dinlenelim. Kafa boşken dinlenmek daha kolay. Güzel fikirler gelsin. Uygulansın. Birşeyler olsun işte.

4 yorum:

  1. hayatım o zaman resmi olarak aramıza hoşgeldin demek düşer bize de.. :) bak, hafife alma, aslında aylak olmak -bu işi bugüne kadar iyi becermemiş insanlara için özellikle- dünyanın en zor işi..kolay gele, beraberce tez kutlıya :))

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim.. havai fişekli bol kahkahalı falan:)

    YanıtlaSil
  3. Tebrik mi etmek gerek ne yapmak gerek bilemiyorum ki... İstediğin neyse o olsun diyelim WS'cım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...