Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

29 Mayıs 2011 Pazar

The Band of Horses - Factory

2004 Seattle çıkışlı bir grup Band of Horses. Nedense Amerika kıtasındaki iyi müzik hep Seattle şehrinden çıkıyor. Duman'ın bile Seattle bağları mevcuttur mesela. Ama konumuz şimdi Atlar. Grup sadece Horses olarak da biliniyor. Grubun kurucusu aynı zamanda şarkıları seslendiren Ben Bridwell.

Grubun Diskografisi

2006 - Everything All the Time
2007 - Cease to Begin
2010 - Infinite Arms

Benimse dinleyip dinleyip kendi hayalimde klip çektiğim şarkısı 2010 çıkışlı 'Infinite Arms' albümünden 'Factory'. Şarkının sözleri, melodisi ve Ben Bridwell'in o kaygan yumuşak sesiyle yorumlayışı, farketmeden şarkıyı tekrara almamı sağlıyor.

Videosu beni çok tatmin etmese de grup üyelerinin samimiyeti yüzümü güldürüyor.
Ve sayın dinleyenler. Band of Horses'dan geliyor; Factory...

1 yorum:

  1. Seattle konusunda kesinlikle sana katılıyorum..ancak bugün gazetede okudum, eski Kargo grubunda Koray ve Serkan vardı han,, onlar da İngilizce bi albüm yapmak için Seattle'da yaşıyorlarmış...bu da ölesine bi anekdottu işte, idare ediver...

    şarkı ve adamceğizlerin sesler çok hoş..müzik ise şukella! birazcık james blunt tadı var ama ondan daha tatlı bence, daha güzel anlamında yani :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...