Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Antalya Gezisi

Anda olup keyif aldığımı hissettiğim bir antalya kaçamağı yaptım. Gökçe parantezinde yanımda biberli ve bizi evinde ağırlayan doktor dante. Yağmur yağdı. Evde tıkıldık kaldık. Ama bundan çok keyif aldık. Hamaratlık yaptık, enfes masalar hazırladık.  Çıralıyı gezdik, Hayriye'nin yerinde gözleme yedik. Olimposu gördük mayıs ayında. Ve Ulupınarda muhteşem bir yemekle sefanın dibine vurduk.

Denizi antalyada ilk defa turkuaz rengi gördüm.


Olimposta güneş öyle bir süzülüyordu ki bulutların arasından, bir an Zeus da o aradan parmağını uzatıp omzumdan dürtüverecek sandım.


Gökçe'nin kedisi bizi evde hiç yalnız bırakmadı. Sabahları erkenden kah top peşinde koşturup kah ayaklarımı ısırıp sonra da 'ben yapmadım ki' der gibi cool bir tavırla makinalara poz verdi.



Çok teşekkür ederim kızlar. İyi ki varsınız. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...