Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

27 Nisan 2011 Çarşamba

Sosunu dipledim

Dün tarifini verdiğim dip sos yerine geçebilecek bence daha güzel bir karışım buldum. Kalan bir adet enginarı yine aynı yöntemle buharda haşladım. Dip sos olarak ise bu sefer 3 çorba kaşığı yoğurt içine biraz doğranmış maydanoz, 1 kaşık kaynar suda çözdüğüm bir tutam safran, 1 diş rendelenmiş sarımsak ekleyip iyice karıştırdım. Bence bademli soğanlıdan çok daha güzel oldu. Çok orjinal bir tarif değil tabi ki cacıktan hallice birşey ama olsun ben beğendim. 

Eşim gelmeden sarımsaklı dip sosa banıp da yediğim enginar yapraklarının hatrına, ona da bol sarımsaklı domates soslu makarna hazırladım ki vampirlere karşı ikimiz de korunaklı olalım. 


Bu arada fark ettim ki sarımsak iştahı açıyor. Belki de insan ağzında kalan tadı değiştirmek için sürekli yeni birşeyler yemek istiyordu bilemiyorum. Neyse, ağzıdaki sarımsak kokusunu gidermek için 1 bardak süt içilirmiş. Belki iştahı da kapatır bu. Elde kalan sarımsak kokusunu gidermek için metal bir kaşıüı sabun gibi kullanarak ellerimizi yıkadığımızı herkers biliyordur artık herhalde. 

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...