Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

3 Mart 2011 Perşembe

Bloguma Dokunma

Beyaz ekran üzerinde Kırmızı kalın harflerle 'Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir' yazısını hakedeek hiçbir içerik yok bu blogda veya birçok diğerinde.
Digiturk'un açtığı dava nasıl oluyor da lig maçlarını yayınlayan bloglar ile beraber tüm blogspot sakinlerini etkiliyor ve yasaklıyor anlamıyorum. Bu sansür olayından artık sıtkım sıyrıldı. Herkes kaçıp gitmek istiyor bu ülkeden. Ama ben gideyim sen git, sonra burası ne olucak. Burası bizim de ülkemiz değil mi? Ben artık 3 e inmiş olsa da 4 mevsimi ve 7 bölgesi olan, büyük bir yarımada şeklinde uzanıp 3 tarafı denilerle çevrili olan, kocaman bir göl gibi bir içdenize ve dünyanın en güzel boğazlarına sahip olan, yazın 1 saatlik uçak yolculuğuyla denize ve kuma kavuşabildiğimiz, meyvesi sebzesi güzel olan, bildiğim ve benden olan ülkemi seviyorum. Ve bırakmak istemiyorum.

Bloguma Dokunma Facebook Sayfası: http://www.facebook.com/blogumadokunma?sk=wall

2 yorum:

  1. Aslında biz de bırakmak istemezdik, ama keşke ülkemizin imkanları herkese insanca yaşayacak kadar yetse...

    YanıtlaSil
  2. yetsin hepimizi. bizim ülkemiz bu. siz degitmeyin oturun. yalnız bırakmayın bizi :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...