Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

26 Şubat 2011 Cumartesi

Kedili Post - İşte Miyu


Kedimiz tahminen 11 Kasım 2010 doğumlu. Daha minicikken, soğuk bir kış gecesinde, viyak viyak ağlarken bulunmuş. Sonra kısmet bizim kedimiz oldu işte. Biz onu sahiplendiğimizde adı Balbadem idi. Ama Badem ismi bize fok bademi hatırlattığından bir türlü ısınamadık. Zaten isim konusunda kötüyümdür ben. Şaşırıyorum bazen. Gümüş diyesim geliyor. Son anda yutuyorum benim kıymetlimin ismini. Başka bir kediye daha Gümüş demek istemiyorum. 

Daha yavru ya. Herşeye ağlıyordu ilk başta. Sesi de pek kibar. Miyuuuu Miyuuu diye ağlarken ben de sürekli onu Miyu diye taklit ediyordum ve sonunda ona Miyu dedik. Bu isim de çok içime sinmedi. Zaten kızım aşağı kuzum yukarı. Ekseriyetle de Götelek diyorum ona. Hatta geçen gün yanlışlıkla veterinerin yanında Götelek dedim kediye. Alışlanlık olmuş işte, kaçıverdi ağzımdan. Adam da ya duymadı ya da duymazdan geldi. Neyse bir daha görmedim onu zaten  ^_^ 


O sokakta görebileceğiniz alelade kedilerden biri. Onun gibi yüzlercesi var. Sırtı tekir. 
Göğsü beyaz. Ellerine beyaz eldiven takmış gibi. Ayaklarında da beyaz çorapları var.



Burnunda lekesi var. Tamamı pembe ya da siyah olamamış. Böyle çizgili olmuş.


Uyurken şekilden şekle giriyor.



Bacaklarını kendine çekerek egzersiz yapabiliyor.


Ve bir Maru olma yolunad ilerliyor   =^.^=


3 yorum:

  1. yaşasın..
    çok da ciciymiş..pek de lokummuş..hep beraber olun yıllarca..

    benim kıymetlim evde şimdi dinleniyor..dün kısırlaştırıldı..kuzumm nası yanında olmak istiyorum şu anda..:(

    YanıtlaSil
  2. StarDust bu fotolar çok güzel ha.. haberin olsun..

    YanıtlaSil
  3. Umudumko, PC kısırlaştı mı sonunda. Hadi geçmiş olsun güzel kızımıza. Şimdi göbeği de sarkar, kilo da alır. Tam armut kıvamına geliyorlar ameliyattan sonra. Bakalım bizimki ne olucak ama daha zamanı var. Du bakalım. Sevmeye buyrun Şirinle eger yavru kedi özleminiz varsa. Ama sagı solu belli değil. Isırabilir tırmalayailir. Oya-bilir kaya-bilir

    Lunam gülüm, fotolar i-phone ile çekilmiş dandik fotolar. üzerine bir application ile biraz ışık oyunu yapınca böyle sıcak bir havası oluyor. çok menem bi olay yok malesef arka planda. ama kız güzel o ayrı

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...