Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

4 Şubat 2011 Cuma

İnternetin Sonu

Bu kelime çifti muhtemelen bir oksimoron oluşturuyor. Ama gel gör ki baktığım blog/bilgi kaynağı/sosyal kaynaştırma sayfası sınırlı sayıda olunca, sanki sürekli aynı yerlerde dolanıyorum ve sonuna gelmişim gibi oluyor. Hele de içerikler sık sık güncellenmiyorsa. Ve tabi sonra çok sıkılıyorum. 

Zaman geçmemeye başladı. Aslında geçer geçmesine. Hatta bunun için bir şarkı üstüne bir de dizi yapıldı. Öyle bir geçer zaman ki diye.

Ama işte, şu suçluluk hissi yakamı bırakmıyor.

Eee naptın bugün Stardust?

Çok sıradan ve art niyetsiz olabilecek olan bu sorunun soru işaretinin noktasından bin tane tilki fırlayıp benim beynimin içine giriyor östaki borumdan.

Bir de kaçtığım herşey beni kovalıyor. Keşke şu çekim yasası denen şeyi istemediğim şeylere olduğu kadar istediklerime de aynı kuvvetle uygulayabilsem.

Tabi en önce sonuna kadar isteyeceğim birşeyler bulabilsem. İstediklerimin arkasında durabilsem.

İlk gerçekleşen dileğimin şerefine. 





5 yorum:

  1. aaa.. gerçekten kedisi varmış:)

    YanıtlaSil
  2. kızım yapma bunu, ne oluyor, bugüne ne kattım diye düşünmeye başlarsan, devamı gelir, üzülürsün..yapma...
    her güne bi özellik versen mesela..kendine bir plan olması ve yaratıcılık sınırını kullanman açısından..
    mesela bi gün; aile ünü, ertesi gün; kek pişirme günü, sonraki gün kocaya lezzetli bi yemek pişirme günü, daha sonraki gün, yürüyüş günü, ondan sonraki gün kedicikle evde mıncık mıncık olma ve kitap okuma günü vs vs..
    nasıl? ben böle bi plan yapıcam yakında..:)
    ha bu planlarım arasında, sabahları seninle kahvaltı için buluşmak da var, beni de al listene e mi? :)

    YanıtlaSil
  3. sabahlarıma öğlenlerime ve akşamlarıma biraz biber katmak harika olur. cok cok coooook sevinirim

    lunacigim. seni de akşamları ve haftasonları severiz. uyuz olma sen.

    YanıtlaSil
  4. hadi ordan bea..
    allak bilir neler konuşursunuz benim hakkımda:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...