Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

25 Şubat 2011 Cuma

Eğim Büküm Nesneler

Geçen gün bunları gördük , çok eğlendik. Hemen elime ataş falan alıp böyle birşeyler yapasım geldi. Sonra aman dedim kim eğicek bükecek, otur oturduğun yerde. Aynen gitti o bişeyler yapasım hissi. Zaten yapılmışı varken de o heves durmuyor yerinde. Çok orjinal bir fikir buldum. Ben tembel teneke yapıcam bir tane. Evin ortasına koyacağım. Baktıkça kendimi hatırlarım. Aynadan daha gerçekçi...


Resimler benim değil ama yakıştırma tag'ler benim.

Paris Dilton

Makarna Cinayetleri

Bu çok acıklı

Kaptan Jack Marshmallow

İngiliz Usülü Kahvaltı vardı da biz mi yemedik

Cupcake modası çıkınca intihar eden muffin



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...