Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

11 Şubat 2011 Cuma

Boncuk


2 santim çapında bir tohumdu önce
Ektim onu kalbime
Sevgimle suladım onu
Mavi bir çiçek çıktı göğe
Yeşil yaprakları vardı
Ama seramik gibi kırılgandı
Söktüm onu kalbimden
Çünkü rüzgar onu kırdı


bir boncuğun fiziksel özelliklerini kullanarak aşk'ı anlatmaya çalışınca ben bunu çıkardım ortaya. denedim işte. gerçi denemek diye birşey yok denir ya. ya yaparsın ya da yapmazsın. ben yapınca bu oldu. savunma kalkanlarını çıkarmaya gerek yok. etki yoksa tepki de yok. tepki yoksa etki de yok...

2 yorum:

  1. 20 senelik arkadaşımsın, ilk defa bi şiirini okuyorum desem..? :)
    çok hoş...

    YanıtlaSil
  2. canımm. sözde herhangi bir yazı olucaktı. birden bu cıktı ortaya. ama bak ben gene bu blogda, sizinle gittiğmzi bozcaada tatilinden sonra bir şiir daha yazmıştım.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...