Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

16 Şubat 2011 Çarşamba

Ben bugün

Hani çok soğuk günlerde, işyerindeyken, camdan dışarı bakıp paydos saatini beklerken, 'tam da sinemalık hava' diye iç geçirdiğimiz günler olur ya, işte bugün öyleydi. Ve ben bugün bu fantaziyi gerçekleştirdim. Ne film önemli ne de kiminle gittiğim. Önemli olan farkına varıp mutlu olmak. Çünkü böyle bir hayalin olduğunu, hayalini gerçekleştirecek fırsatların olduğunda unutabiliyorsun. Küçük olabilir. Çok basit de olabilir. Ama farkına vardığında yaşadığın keyif yine muazzam.

Seçimimden dolayı kendimi iyi hissettiğim günlerden biri bugün. Suçluluk yok. Hele de böyle soğuk günlerde. Hele de karın ağrısı çekiyorken.


Kulübe hoşgeldin Biberli.  ^_^

Biberlim'in yazısı için tıkırtınız : http://gokceninozsesi.blogspot.com/2011/02/work-sucks.html



4 yorum:

  1. hoşbulduk hoşbulduk! çok hoş bulduk gerçekten.. :)
    ve yazını okuyunca bi daha heyecanlandım biliyor musun?
    ben aklıma koyduğunu yhemen yapmak isteyen biriyim ya, beklemek bile azap geliyor...
    ama zaman benim lehime neyse ki..
    kiki :)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok çalışçam çok çalışçam çok paralar kazanıp müdüüüüüür olucam.. pabucumun müdürü:( hıh:(

    YanıtlaSil
  3. amin amin. birilerinin calısıp müdür olması bol paralar kazanması lazım ki dünya yürüsün. sen de bize artık biraz ısmarlarsın :D

    YanıtlaSil
  4. beni de alsanız yanınıza olma mı..çok eziğim ben:(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...