Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

24 Aralık 2010 Cuma

P si düşen MS sayıklamaları

Susan Miller'ın gazına gelip de ekinoksla aynı gün gerçekleşen dolunayın yaratacağı felaketleri beklerken, tek etkinin benim vücudum üzerinde gerçekleşmesi hayli ilginç oldu.
Dolunayın olduğu gece ve takibinde, ay vücudumdaki kanı tsunami kıvamında bir med-cezir gibi hareket ettirirken, PMS'in de etkisiyle hormonlarım hipofiz bezimden salım salım salınırken depresif bir kurtkadına dönüşüp balkondan atlamama az kalmıştı.
Şu satırları yazan ellerimde gördüğüm kadar bir kıllanma yok dolayısıyla kurtkadın olmamışım. Fakat kullanılmayan yumurtaları atmaya başladım ki bu detayı sanırım kimse bilmek istemiyordur. Fazla yumurtaların atılmasıyla bir rahatlama dalgası geldi yavaştan. O yüzden hormonlarım da düzeldi. Ya da tam tersi. Hormonlarım düzeldiği için rahtalma dalgarı geldi. Zaten herşey çift yönlü çalışmıyor mu. Neden-sonuç ilişkilerinde nedenler ve sonuçlar hep yer değiştirmiyor, birbirlerinin kılıklarına bürünmüyorlar mı?

Bu arada dün sabah yine aynı yoldan geçerken, benim kör simitçi amcama, uzun mantolü bir adamın, simit arabasını yokuş aşağı indirirken yardım ettiğini gördüm. Daha güneş doğmadığı gibi, ay hala tabak gibi ortadaydı sabahın o saatinde.

Şimdi ben P si düşen MS'nin etkisiyle bir süre yemek ve özellikle tatlı yiyip bir fil gibi oturacağım.

Bana müsaade şimdilik...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...