Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

2 Aralık 2010 Perşembe

Neler Öğrendim - 2 -

İş hayatı satranç tahtası gibi.

Yöneticiler Kale gibi yerlerini korurken, çalışanlar birer piyon gibi sürekli hareket ediyor tahta üzerinde. Koca bir el, piyonu bir yerden bir yere oynatıyor sürekli. Birilerini onun adına karar veriyor. Bunu buraya koyayım da ordan ben bu hedefime daha kolay ulaşırım diyor. Hedeflere ulaşırken bazı piyonlar harcanıyor. Bunu yapmak için de bazen diğer piyonlar kullanılıyor.

İş hayatıdna At gibi olmak lazım belki de. Şahların vezirlerin yanında yer almalısın. Sonra hiç beklenmedik bir L hareketi yapıp herkesi şaşırtmalısın.


5 yorum:

  1. EHEHE:) güzel bağlamışsın moruk..

    YanıtlaSil
  2. bağlamanın ustasıyım, gözlerinin hastasıyım...

    YanıtlaSil
  3. 1. çok doğru...o kıvraklık varsa, L hareketi yeterli şaşırtmayı karşı tarafa sağlar kanımca..

    2. Umo'ya yazdığın cevap için seni kınıyorum, kırosun sen... :)

    YanıtlaSil
  4. kendimi tutamıyorum ve yazıyorum

    kıroyum ama para bende...

    bir de böyle birşey vardı :D

    YanıtlaSil
  5. Jumbo düz gider arkadaşlar.. kızdırmayın beni..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...