Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

13 Aralık 2010 Pazartesi

Aşağıdaki yazıyı Barınak Gönüllüleri Derneği'nden aldım. Güzel şeyler de olabildiğinin bir kanıtı.
Söz uçar yazı kalır diyerek paylaşıyorum.
Hepimiz için bir umut.

Hepimiz yillardir internet uzerinden uzulerek “hayvan satisi”na tanik olduk, birbirimizi bu ilanlardan haberdar ettik, ilan sahiplerini, site yoneticilerini yeri geldiginde uyardik…

Simdi bir hayalimiz daha gercek oldu..
Sahibinden.com yoneticileri ve calisanlari, tamamen bireysel girisimleri ve cabalari ile artik sitelerinde hayvan satisini yasakladilar.
Artik sadece gonullulerin sahiplendirme ilanlari sitelerinde yer alacak…
Bu onlar icin gercekten buyuk bir isgucu yuku ve bir miktar da para kaybi getiriyor olsa da, bizlerle yanyana calismak , bu konuda kotu niyetli ilanlari da engellemek niyetindeler…
Kendileriyle yuzyuze ve telefonda yaptigimiz gorusmelerde, barinaklarda gonullu gorev alan arkadaslarimiza ulasilabilecegini konustuk, kendileri yeri geldiginde ilan sahiplerini bizzat arayarak da gerekli kontrolleri yapacaklar…
Bu Turkiye’de bir ilk, hepimizin destegi ve katilimiyla Turkiye’nin dort bir yanindan tum gonulluleri burada yer almaya davet ediyoruz…
Site bizim icin tamamen ucretsiz ve herhangi bir teknik destek gerektiginde yardim alinabilecek, proje yetkilisi Naim bey bu konuyla ilgili ilerleyen gunlerde bir kullanim destek kilavuzunu bizimle paylasacak.
sahibinden.com’un liderlik ettigi bu calisma dilerim tum firmalara, kurumlara ornek olur…
Asagida sahibinden.com’un hayvankorumacilar icin hazirladigi bilgilendirme notunu ve gerekli iletisim bilgilerini bulabilirsiniz… Hic bir birey/dernek/sehir yada barinak ayrimi gozetmeksizin bu bilgilendirmeyi tum hayvankorumacilarla paylasabilir misiniz?
Meltem Erkan Acet
BGD Yonetim Kurulu Uyesi

Yazının orjinali: http://www.bgd.org.tr/?p=873


Link: http://www.sahibinden.com/evcil-hayvanlari-sahiplendiriyoruz/


 

2 yorum:

  1. bu çok ama çok güzel bir şey...
    böyle şeyler okuduğumda veya duyduğumda "vala daha insanlık ölmemiş, demek hala umut var" diyebiliyorum..
    ehi, sabah neşesi yaşattın bana ne güsel :)

    YanıtlaSil
  2. ben de cok mesut oldum bu haberle. sahiden de kontrol ediyorum hep ücretsiz sahiplendirme amaçlı ilanlar var.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...