Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

31 Aralık 2010 Cuma

2011?

Dün sabahtı sanırım. Tek dileğim 1 Ocak 2011'e bir zaman sıçraması yapmaktı o anda. Gözümde büyüyen ayrılık konuşmaları vardı yapmam gereken. İhbar mektubumu alacaktım ve önümdeki ihbar süresinin planlamasını yapacaktım. Bir an öncesi bitsin istiyordum. Kör ölür badem gözlü olur. Birden herkesi sevmeye başladım işyerinde. Şirketi de sevmeye baladım. Sanki sevgilimden ayrılır gibiyim. 5 senem geçmiş orda. Alışmışım. Her gün ayaklarım geri geri giderdi. Şimdi eve gidip ne yapacağımı bilemiyorum.

Bu yılın son postu bu. Şu an 1 Ocak olsun hemen diye yanıp tutuşmuyorum. Çünkü zor kısmını atlattım. Ya da öyle umuyorum. 

1 Ocak'tan itibaren teoride değil ama pratikte işsizim. Mayıs 2011 veya öncesinde bordrodan tamamen çıkacağım. Birkaç ay önce bunları havadan konuşmak kolaydı. Şimdi sürekli kararımı sorguluyorum. Boşluğa düşmekten çok korkuyorum. Çünkü çok mümkün. Nefret ettiğim işimin nefret ettiğim süreçleri beni hayatın gerçeklerinden uzaklaştırıyordu. İçine zorla çekildiğin sistemde nefes alabilmek için bir işin/uğraşın olmalı. Yoksa kafayı yemek an meselesi.

Umarım herşey iyi olur. Herkes için.

6 yorum:

  1. bence her şey güzel olacak....
    öle olmalı çünkü, başka bi seçenek var mı?
    yok..

    ;)

    YanıtlaSil
  2. ya bi de bir şey diyeceğim. şu karga ne ola ki orada?
    kuzgun mu ya da?
    ne bilim ürkütücü, karanlık...

    bi de ne alaka yani? mesaj sıkıntım var ya benim :), nedir mesajı?
    aydınlat beni

    YanıtlaSil
  3. olsun herşey çok güzel olsun.

    ben kargaları çok severim. bana karanlık ve korkutucu gelmiyor. gizemli ama bir o kadar da sevimli geliyor şu meraklı bakan çipil çipil gözleriyle. ne yazmış bu kzı aşağıda dur bakayım edasında sanki.

    YanıtlaSil
  4. bende sevdim o kargayı burgayı :)

    bi de sen yaparsın be!!

    YanıtlaSil
  5. sagol umudumcum.

    ben yaparsam sen de yaparsın be demek istedim ben de. yürüyelim o zaman

    YanıtlaSil
  6. canocan.. bu biberli beni de sıkıştırdı bugün, elinde bi kolye.. "ne bunun sence anlamı" anlatıyoru, yok.. "tamam da diyor, nasıl bir ruh halindeydin bunu alırken.." dövücektim.. dedim yazık.. kocası var..
    neyse diyeceğim o ki.. ben de severim karga-kuzgunları.. o kadar ki, kocam telefonum da "crow" diye kayıtlıdır..
    bi de.. hayırlı olsun be kuzucum:)
    bak bunu bulamayanlar da var:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...