Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

2 Kasım 2010 Salı

Kırışıklar ve Pişmanlıklar

İçimde hala oyuncaklarla oynayabilecek bir çocuk saklı iken yüzümdeki kırışıklıkları görmek beni haddinden fazla korkutuyor. Sanki çok uzun bir komadaydım. Uyandım ve bana ait olamayan bir vücut içinde buldum kendimi. Hapsoldum sanki bu bedene ve her bir yeni kırışığı keşfettiğimde hiç yaşamadığım yılların pişmanlıkları saplanıyor kalbime. Birşeyleri kaçırmışım gibi. Ve kaçırdğımı yeni farketmişim gibi.

8 yorum:

  1. yok yok endişelenme hala fıstık gibisin :)
    oyna oyuncaklarınla...
    ama eğer asıl yazındaki gibi düşünmeye devam edersen, geçmiştir senden..
    diyorlar ya: "insan hissettiği yaştatır" diye...
    ben her akşam-sabah evdeki kuyruklularla bi oynuyorum ki sorma, onlar da benim oyuncağım. onlar da bana ses etmiyorlar, eğliyorlar beni.. :)

    daha yaşanacak çok şey var, kırışıklık dediğin de ne? nerende var hiç görmedim ben...? vala bak..

    YanıtlaSil
  2. işte görüşsek bi göstericem sana ben :(

    YanıtlaSil
  3. aslında ben ne hissettiğini anladım sanırım..yok yanlış dedim; iliklerimde hissettim..
    o çizikler değil üzüldüğün..de me? yapamadıkların,içini kemirenler..her bir çizgi gözüne sokuyor "al bak işte sen yapamadın ben yaptım"...pis çızıkler..

    farkında olanların yine canı acıyor stardust..
    napsak? Farkındalıklarımımızı mı aldırsak??

    YanıtlaSil
  4. hee onları da aldırın aldırın, onlar olmayınca çizgi çubuk olmayacak değil mi?

    ya sizi siz yapanlar bu zaten..buna da "hayat" diyoruz bebekler. olması gereken şeyi yaşıyoruz hepimiz zaten, acitasyon-depresyon-konsültasyon :P vs. yapmayın, dağılın rica ediciim

    YanıtlaSil
  5. lam ne acitasyonu? :)
    depresyonuma dokunma fekat..

    olum olması gerekenler illa çızık yaptıran deneyimler mi? mutlu mesut farkında olsak??

    olma mı?

    YanıtlaSil
  6. olma!
    sevincin, sevinç olduğunu anlman için bir zıttının olması gerek, değil mi?

    beya olmadan siyah olur mu gibin...
    ayak üstü kıızn blogunu felsefe duvarına benzetmeyelim şimdi değil mi star'ım dust'ım? :))

    YanıtlaSil
  7. tanırım ben onu 500 metreden..gelsin o sevinç..

    sevmiyom ben zıtları..beyaz olsun pembik olsun..olmasın kara kapkara..

    taam susuyorum zati..

    YanıtlaSil
  8. Umudum ne güzel demişsin ya. Aldıralım şu farkındalıkları. Ama yaşanmışlık kelimesini kullanmak istmeiyoruz hayatımda. Pek eğreti duruyor üzerimde.
    Benim pişmanlığım yaşayamadıklarıma evet.

    Biberlimk haklısın beyaz ancak kara varsa olur. Nitekim siyah çok asil bir renktir. Ve her kadının bir küçük siyah elbisesi olmalı.

    Ama işte ben yoruldum ya. Öyle siyah beyaz uğraşamayacağım. Umudum gibi ben de pembik bir hayat istiyorum. Tostoros bir pembik hem de

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...