Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

24 Kasım 2010 Çarşamba

Bekle Buddha

Sen zahmet etme Buddha. Ben buldum.
Şu japon bebe ile sabır taşı kediyi izleyerek en az 2 yıl huzurlu bir mutluluğa erişebilirim.
Ama ikisinin de bizim evde olduğunu düşündüğüm için 2 yıl ile sınırladım. Sonra çünkü o çocuk büyüyecek de okuluydu bokuydu püsürüydü. Böyle ülkede çocuk mu yetişirdi de zaten ülkenin haline baktı.  Hem sen bez parası ne kadar biliyor musun? Offf içim şişti billa.
Zaten kediler de erkenden ölüyorlar. Seni böyle arkada bırakıyorlar şaşkın ve üzgün. Bir parçası yarım.

">

2 yorum:

  1. çok güzell! bayıldım bayıldım! bu, benim bebek halim olurmuş kedin, eğer ben bebekken evde kedi olsaydı :)
    ya da benim bebeğim olsa böyle olur diye düşünmek istiyorum...
    o ne güzel, sakin, mutlu, yımış yımış bi ilişkidir yahu!

    bebek-hayvan ilişkisi çok güzel. ama dediğin gibi 2 yaşından sonra ne yapılacağını ve ona nasıl dayanılacağını bilemiyorum, o yüzden sadece kedi kısmı kalsın şimdilik, değil mi? :))

    YanıtlaSil
  2. ben de japon bebeler ayrıca bayılıyorum. bu da tam ısırmalık. sahi senin kcüklügün de böle bişiydi di mi yaa. olsa da ısırsak. kedi de böle anlayışlı olucna bayılıyorum. nasıl da biliyor bebek olduğunu. gıkını cıkarmıyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...