Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

19 Ekim 2010 Salı

Tesadüf

Kayıt altına almak istedim.

Pazar sabahı rüyamda bir sürü örümcek gördüm. Deniz örümcekleri. O nasıl oluyor derseniz denizin dibinde kumların üzerine yercekimi kuvveti cok azalmış gibi zıp zıp zıplayan örümcekler. Kara örümceği denize girmiş gibi bişi. Sonra bir tanesi vardı. Bembeyazdı. Zıp zıp gidiyordu o, ben de izliyordum. Bir karadul gibi kocaman bir totosu vardı. Ama beyazdı işte. Albino karadul var mıdır acaba? Belki de öyle birşeydi. Neyse sonra dğn akşam işten dönerken arabamın ön camında kar beyaz olmasa da yine beyaz diyebilecepim şeffaf gibi bir örümcek belirdi. Tabi karadula göre cok küçüktü. Öyle pıtı pıtı yürüdü tüm cam boyunca. Ben de izledim onun acelesini. Sonra gözden kayboldu.

Bunu şimdilik sadece hoş bir tesadüf olarak adlandırıyorum. Vahiy gelirse burdan duyururum.


2 yorum:

  1. hayırdır inşallah cancağzım..ama örümcek güzeldir..bereket sembolü iyi bir heyvancağızdır..bi de beyaz olması beni ayrıca cezbetti..Zira rüyada beyaz görmek de pek hayırlara vesile bişidir..
    Bence güzel bereketli bi haber alcaksın tez vakitte..Haydi bakalım..

    YanıtlaSil
  2. Benim de zaten küçükten beri örümceğin kutsal bir hayvancık olduğuna dair bir inancım var. Ama gel gör ki başka bir arkadaş da rüyada örümcek görmek sıkıntı demektir dedi. E be nde skıntı bol Ama boşver hayırlısı olsun diyelim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...