Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

21 Ekim 2010 Perşembe

Örümböceksiz Rüyalar

Geçen gün şu örümcekten bahsederken bir de beyaz örümcek resimleri araştırmışım google dan. Sanırım aşırı doz örümcek görseli girmiş ki beynime, gecesine yine rüyamda örümcekler bir de üstüne yetmedi yengeclerle cebelleştim. Rüyamdaki korkumdan kendim korktum. Üstüme zıplayacaklar diye kanepelerin üstüne çıkmış hem tepinip hem bağırıyordum.

Umud demiş ki 'rüyada örümcek görmek berekettir.' İşyerinden bir arkadaş da sıkıntıdır dedi. Benimse küçükten kalma inanışım var. Örümcekler kutsal hayvancıklardır diye. Hani mağaranın girişine örümcek ağı örmüşler falan ya. Öyle birşey işte.

Neyse. Sonuçta benim rüyamda çok eğlenmediğim kesindi. Tersi çıkarmış ama hayırlara vesile olsun diyip kapatalım bu mevzuyu. Bu gece güzel bir rüya göreyim. Ocaktan sonraki hayatımı göreyim mesela. Hıh tamam oldu bu işte.

3 yorum:

  1. oh oh geçmiş olsun, popon açık kalmıştır, biraz da fazla övümcek resmi bakmışsındır, ondan olmuştur bunlar..diyelim :)

    yeni şablonun şok şugar olmuş, beğendim..hadi hayırlara vesile olsun..

    ocak'tan sonraki hayatınla ilgili ipuçlarını duymak istiyorum, belki bana da ilham kaynağı olursun şeker :)
    öperim pembe yanaklarından :)

    YanıtlaSil
  2. berekettir bereketttt...

    YanıtlaSil
  3. @biberli:ben biberli&şanslı bir kadını özledim. o yüzden rüyalarım sıkıntılı olabilir bak. ipuçlarını yüzyüze anlatayım

    @Umudum: bereket diyelim bereket olsun

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...