Aksi belirtilmedikçe tüm yazı ve resimler şahsıma ait olup izinsiz kullanılmaması rica olunur efenim.

20 Eylül 2010 Pazartesi

sevimSİS

Görselimiz teeee Philadelphia'dan geliypr. Bununla idare ediverelim.


Hayata bakışımızı değiştirmeye çalışıyoruz biz eşimle.
Pozitif düşüncenin gücü diye savsaklamadan 'ya geç allasen' demeden dibine inmeye çalışıyoruz.
Hayatımıza bakıp hayatımızı değiştirmeyi hedefliyoruz.
O benden daha iyi bu konuda.
Çünkü bir konuyu sonuna kadar gçtürebilecek dirayete sahip.
Ben ise...
Olumsuz nitelendirmeyeyim kendimi.
Çabalıyorum işte.

Mesela bu sabah çok sağlam çabaladım.
Normalde her sabah tuvaletten sonra herşeyimi çıkarır ve doğru tartıya koşarım.
Bu sabah çıkmadım. Çünkü günüm güzel geçsin istiyordum. Ve çünkü dün çok yemiştim. Sabah ergen bir domuzun anca yiyecegi günlük öğünü kahvaltı olarak hüplettikten sonra yetinmeyip bir de akşamına tuzlu kurabiyeler ve koca bir dilim profiterollü pastayı mideme indirmiştim ne de olsa. Ve malesef bu sabah tuvalette pek başarılı olamadım. Hala tüm o yemekler midemde. Yazının buraya kadarki kısmına dayandıysak devam ediyorum.
Neyse tartılmadım ben. Zaten bugun pazartesi hemen giyinip çıkmam lazım.
Amannnn bugün okullar açılıyor. Habuzittir. Saat 6 bucuk olmuş bile. Koş kızım koş. Aha asansörü çağır, o gelirken kapıyı kapat. Eneee cep telefonumu unuttutm. Aç bir daha kapıyı. Koş içeri. Aman boşver ayakkabıyı cıkarmayı simdi. Nerde bu telefon. Hah tamam. Aman simdi biri asansörü kapmasa bari. Yok canım sabahın köründe bu apartmandan benden başka yola çıkan yok ki zaten.
Asansörde burdaymış ohh. İn aşağı. Koridorda ışık yanmıyor. E hani sensörlüydü bunlar. E bi üstüme başıma bakacaktım evde bakamadım. Neyse bütün gün oturuyorum zaten. Salla sen kızım koş hadi arabaya. Enee bahçedeki hindi kadar martılara bak. Siz misiniz lam her sabah ezanla beraber kafa ütüleyen zottiriler. Alıcam sapanı elime Allah yaratmış demicem atcam taşı atcam kayayı. Töbee töbee

Neyse ben pozitif olucam. Herşey cok güzel. Zamanı da iyi ayarladık. Hadi bakalım gidelim. E bu camlardan hiçbişi görünmüyor. Ne biçim memleket burası yaa. Yağmur yağmıyor ama camlar ıslak ve buğu yapmış. Hay canını. Silecek de fayda etmiyor. Aç klimayı. Üfle üfle.

Ben şimdi bugün köprüye direk girmeyeyim. Okullar da açılıyor bugün. Piiiiiiiiyyy. Git koşuyoluna ordan çık. La burda pembe bir fil var. Hem de mavi gözlü. Çok korkunc bir yaratık. Şimdi bunu görse bizim yabancılardan biri, a sizde fil var mı diye sorsa ben de ona 'afrika mı lam burası denyo' desem. Ay niye hınçlandım şimdi. Dur düşünme sen o yabancıları. Tamam sakin. Enee Validebağ'a bak. Starbucks falan var. Eskiden bir pastane vardı. Neydise adı. Herkes oraya takılırdı. Biz zaten ottuk, takılmazdık da. Bak şimdi bi köşe mado bi köşe starbucks. El kadar veletler kahve mi içiyor yahu? Bunları nasıl alıştırıyorlar ki kahveye? Ben küçükken sevmezdim hiç? Ama tabi şimdi elinde kahve bardağı ile dolaşmak moda oldu. E kahve de kahve değil zaten aromalı falan böle şerbet gibim bişi.

Aa bak bu validebağ korusundan kuş sesleri geliyordu. Ne güzel içim neşe doluyordu benim. Şimdi gelmiyor ama bak ben demek ki pozitif bi insanım. Hatırladım da şimdi. Ohhh misss. Nefes al. Nefes ver. Nefes allll. Nefes veeerrr. Piii trafiğe bak. İyi ki de burdan girmişim yoksa kitlenip kalırmışız taa e5 in ucunda. Ya bak şimdi böyle tali yoldan girmek de çok pis oluyor. Lam dur ben giricem oraya. E bi dur be adam ben napim yol böyle. Ulan kaç şerit gelip kaça düştük. Burda şmdi birinin arabası bozulsa ne olucak ki şimdi? Emniyet şeridi yok kodiimin yolunda. Lan laaann amcaaaa. Napiyosun. Tü Allah cezanı versin aynayı götürüyodun be. Neyse yanındaki de kızın mıdır nedir. Şimdi uğraşmayalım. Bak bakkk ipnetora bak. Benim yolumu aldığın yetmedi daha da sola geçiyorsun. Ben mi bi salak burda beeeaaa.

Aaaa. Karşısı görünmüyor. Sis mi var ne? Aman kükürt kokusuna bak. Poh gibin kokuyo. Bu kameralar falan ne burda ya. Okulların ilk günü İstanbul sisli bir sabaha uyandı sayın izleyicilerimiz. Bunların da işi bu. Habere bak şimdi. Sabahın köründe topla tası tarağı ne o sis çekicen. Allah akıl fikir versin. Haber mi lan bu haber miiiii

Lam böle sis olunca sankim bulutların üstüde uçuyomuşuz gibi oluyo da böle hoş oluyor aslında. Ama bu sis pis bi sis. Geçenki ne güzeldi beyaz beyazdı. Bu ama gri. Bi de kokuyor. Bu bildiğin sevimSİS.

....

Yani ben denedim. Ama şartlar elvermiyor sevgilim napayım. Pozitif olmamı itinayla engelliyor bu trafik.  :(

3 yorum:

  1. :))) vala ben gayet gülerek başladım güne sayende, yazını okurken :) bence sen de kendi yazını oku oku gül...işe yarıyor :)

    YanıtlaSil
  2. Güzeller güzelim benimmm. beckett'in sözünü biraz değiştirerek hatırlatmak isterim. denedin, yenildin. yine dene, yine yenil, daha iyi yenil! Bugün okullar açılıyor çok trafik var dersen o trafik hakikaten çok olacaktır. Trafiği azaltmak ya da artırmak elimizde değil ama daha çekilmez olacaktır. Olmuş da zaten. Bir dahakine yine aynı trafik olacak olsa da kendine "bugün kuş gibi uçup geçicem köprüyü" demeyi dene bakalım ne değişecek :) Eğer içinden bir ses "o ne öyle canım çocuk kandırır gibi 'hoop uçup gitcez şimdi hooppacıık' mı diycem kendime? koskocaman insan böyle oyunlarla mı uğraşıcam canım" diyorsa da dinleme. Çocuklar herşeyin en iyisini biliyor. O yüzden hep mutlular. Senelerce kendimize saçmasapan şeyleri öğrettikten sonra, öyle bir hale getirdik ki kendimizi, gerçekleri bulamıyoruz. Hatta kendine "uzun saçlı prenseslerin en güzeliyim ben" de :) bakalım o zaman ne değişecek :)

    YanıtlaSil
  3. @Biberli: I love you

    @Tardu: I love youuuuu

    imza: turuncu sacli prenseslerin en guzeli :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...